Hallo allemaal!
Ben je geïnteresseerd in vrijwilligerswerk in Suriname?
Blue Frog Travel biedt diverse mogelijkheden om Suriname op een ander manier te ontdekken. Zo leer je de cultuur en het land beter kennen dan wanneer je naar Suriname op vakantie zou gaan.
Er zijn diverse instanties waar je een steentje kan bijdragen. Bijvoorbeeld assisteren in een kindertehuis, werken in Paramaribo Zoo, lesgeven op een Surinaamse school of deelnemen aan eco projecten.
Meer informatie kun je vinden op www.bluefrogtravel.comof je kan een mail sturen naar [EMAIL=“info@bluefrogtravel.net”]info@bluefrogtravel.net
Groetjes,
Team van Blue Frog Travel
1 like
Suriname lijkt we helemaal top!
Wat houd het werk ongeveer in, de link is wat onduidelijk.
ben 27 jaar en van plan om begin mei weg te gaan.
Groetjes tjerk
1 like
Beste Tjerk, De meeste stagiairs/vrijwilligers vinden Suriname ook helemaal top. Afhankelijk van je achtergrond en interesse kan ik het beste aangeven welke mogelijkheden er voor je zijn. We hebben heel veel sociale projecten in Paramaribo maar klussen buiten Paramaribo is bijvoorbeeld ook mogelijk. Het lijkt me goed als je je CV + motivatie mailt naar info@bluefrogtravel.net. Na het ontvangen van je gegevens ontvang je dan van ons meer informatie omtrent ondermeer de verschillende mogelijkheden op het gebied van vrijwilligerswerk en ook onze procedure. Als je besluit om langer dan 3 mnd naar Suriname te gaan dan dien je naast een visum ook een MKV (machtiging kort verbilijf) aan te vragen bij het consulaat. Deze informatie staat ook in ons vrijwilligerswerkdocument.
Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag!
Hartelijke groet,
Margot Fonteijne
BLUE FROG TRAVEL