Hallo,
Mijn naam is Nancy Valentijn en ik ben eigenaar van het Stagebemiddelingsbureau Excellence te Suriname. Als stagebureau draag ik zorg voor het plaatsen van stagiaires en vrijwilligers bij diverse organisaties en stichtingen. Heb je altijd al een keer naar het mooie Suriname (Switi Sranan) willen gaan om daar stage te lopen of vrijwilligerswerk te verrichten? Voel je vrij om contact met me op te nemen. Ik help je graag.
Op deze website wil ik een oproep doen. Veel organisaties en stichtingen in Suriname met geweldige initiatieven, zoals de Kindertehuizen, bestaan dankzij donaties en subsidie. De Kindertehuizen zijn blij met alle hulp die ze kunnen krijgen van stagiaires en vrijwilligers. Ik wil de Kindertehuizen in Suriname graag helpen door het plaatsen van stagiaires en vrijwilligers, omdat ze de hulp en kennis goed kunnen gebruiken. Zo kan er samen gewerkt worden aan de ontwikkeling van de kinderen.
Als je de opleiding SPH, Maatschappelijk werker, (Ortho)pedagoog, (Toegepaste) Psychologie e.d. volgt, zou je kunnen stagelopen bij een Kindertehuis. De werkzaamheden worden dan samen met je afgestemd.
Heb je je als vrijwilliger altijd al een keer willen inzetten voor kinderen? Het maakt niet uit wat je achtergrond is, zolang je maar graag met kinderen werkt. Ben je ergens goed in en wil je dat de kinderen graag leren, zoals dansen, voetballen, zingen? Ben je creatief? Of wil je gewoon graag bezig zijn met de kinderen, zoals spelletjes spelen en ze helpen met hun huiswerk? Kies dan voor de kindertehuizen in Suriname.
Het werken met deze kinderen, zal een levenservaring voor je zijn die je nooit meer vergeet. Daarnaast is het land Suriname een prachtig land, met een geweldige natuur, vriendelijke bevolking, lekker eten en het zonnetje schijnt er altijd.
Wil je meer weten over stage of vrijwilligerswerk in Suriname? Stuur me een berichtje en ik stuur vrijblijvend informatie op over stage en vrijwilligerswerk in Suriname, maar ook over het land zelf.
Gr.
Nancy Valentijn, eigenaar van Stagebemiddelingsbureau Excellence
email: stagebureau.excellence@gmail.com
facebook: Redirecting...