Vrijwilligerswerk In Afrika

Ben jij geïnteresseerd in het vrijwilligerswerk in Afrika dan is dit de kans om de mensen daar een grote stap vooruit te helpen. Er is een opleiding in Denemarken die je goed voorbereid op het werk daar. Lijk jou dit wat. Mail me dan snel. Groeten Marcel.

NorGhaVo, Northern Ghana Volunteers, is een jonge non-profitorganisatie die zich inzet voor de ontwikkeling van Noord-Ghana. Naast financiele steun aan enkele lokale projecten zijn we ook op zoek naar geschikte en gemotiveerde vrijwilligers voor onze partnerprojecten. Kijk voor meer info op Northern Ghana Volunteersof mail ons via [email=norghavo@yahoo.com]norghavo@yahoo.com

groetjes,
Stefan

Ha,

Als het om de organisatie Humana (People to Peolpe) gaat; beware!! Door mijn interesse in vrijwilligerswerk in Afrika heb ik ‘research’ gedaan naar deze organisatie en het blijkt dat er ook veel slechte kritieken zijn. Typ de naam in op Google en je vindt alle (zowel positieve als negatieve) kritieken over deze organisatie (die overigens onder nog meer namen bekend staat)…

Dus pas op… voordat je je keuze maakt.

Groetjes,
Priscilla