Vrijwilligerswerk in Afrika met wilde dieren of met (wees)kinderen?

African Travels is een jong online reisbureau dat ook vrijwilligersprojecten aanbied waarbij je vanaf 1 dag tot meerdere maanden aan de slag kunt. Vaak heb je de mogelijkheid je vrijwilligerswerk te combineren met een internationale rondreis op een overland truck, off the beaten track.

Op www.african-travels.nl staan een aantal projecten maar we kunnen veel meer voor je regelen. In alle landen hebben we connecties. Eerst is het aan jou om te bepalen hoe lang je weg wilt gaan en naar welk land je zou willen. We doen alleen zaken met betrouwbare en degelijke projecten die veel ervaring hebben met jonge westerse vrijwilligers dus je wordt absoluut goed begeleidt en opgevangen.

Meer weten? Stuur ons een mailtje: [EMAIL=“info@african-travels.nl”]info@african-travels.nl

Logo-Oranje-250.gif

Goedendag,

Mijn vriendin en ik ( zij is 25 ik ben 36) zoeken driftig naar vrijwilligerswerk in het buitenland… Nu komen we alleen dingen tegen die ons te veel geld kosten, wij willen gewoon dienstbaar zijn op een mooie plek, en het liefste met accomodatie en /of eten erbij.

Jullie advertentie spreekt ons wel aan!
kunnen jullie wat info sturen? vooral de kosten zijn belangrijk, en het feit dat we liever werken met dieren dan met mensen…

mvg ernst en meggy

Kijk anders is op de site van Projects Abroad, ik ben juni/juli voor een periode van 4 weken in Ethiopië als vrijwilliger in een weeshuis werkzaam geweest.
Hele mooie ervaring!

:backpack: ok bedankt!

Beste Ernst en Meggy,
Excuus dat ik nu pas reageer. Ik heb de oproep dat er een bericht was geplaatst nooit in mijn inbox ontvangen!
Als jullie vraag nog actief is kun je het beste een mailtje sturen naar info@africantravels.com en dan neem ik persoonlijk contact met jullie op.
De bij ons aangesloten projecten zijn relatief goedkoop vergeleken andere aanbieders en de kosten zijn transparant.
Jouw deelname gaat op aan:
Accommodatie, maaltijden, benzine, personeel 50%
Projectmanagement 30%
Admin en marketing 20%

Alle projecten worden nauwlettend in de gaten gehouden en gekeurd. Als de service en besteding van de vrijwilligers niet goed wordt besteed dan sturen we daar ook geen mensen meer naartoe.

Overigens zijn we nu bezig met een geheel nieuwe website en dus is ons aanbod op de huidige site www.africantravels.com niet compleet. Binnen enkele weken zijn we live met de nieuwe site en ons complete aanbod.

Hartelijke groet,

Marijnke