Vrijwilligerswerk doen op Kaapverdië ? Meld je nu aan!

Ben jij tussen 18 en 30 jaar oud en wil je in de zomervakantie vrijwilligerswerk in het buitenland gaan doen? Dan is Kaapverdië vast en zeker iets voor jou! Wil jij in de zomermaanden voor 1 , 2 of 3 weken een bijzondere reis gaan maken ? Doordeweeks werken aan een sociaal project en in het weekend met de deelnemers op pad en meer van het eiland te zien. Natuurlijk worden er ‘s avonds ook sociale activiteiten georganiseerd zodat je je geen moment hoeft te vervelen .Je zomervakantie invullen met vrijwilligerswerk is ideaal. De startdata van deze reis zijn in augustus 2014 zodat je geen last hebt van schoolverplichtingen. De grootte van de groep is afhankelijk van het aantal inschrijvingen. Maar wees niet bang dat je alleen zult zijn. Er zijn altijd andere jongeren die net zo enthousiast zijn om deel te nemen als jij .De voertaal is altijd Engels en of Portugees. Het is natuurlijk ook mogelijk om deel te nemen met een vriend(in) of met je broer of zus. Voor meer informatie neem contact met ons op per email : info@intercambios.nl of telefonisch 06-25474350

Ik ben 22 maart a.s. aanwezig tijdens de informatiedag voor vrijwilligerswerk. Is er op die dag ook meer informatie verkrijgbaar over het vrijwilligerswerk in Kaapverdië? Ik ben zelf meermalen daar geweest en zit er zelfs over te denken om daar te gaan wonen. Het zou dus super interessant voor mij zijn als ik daar kan helpen aan een project. Aangezien ik niet in de leeftijdscategorie val die jullie noemen weet ik niet of dat een probleem gaat worden. Aan de andere kant kan ik mezelf bedenken dat je dan wel met een ervaren iemand te maken hebt die verantwoordelijkheidsbesef heeft en ook langer ingezet kan worden dan slechts de 3 genoemde weken. Wellicht zijn er nog vrijwilligers op deze projecten nodig die meer leiding kunnen geven. Ik zie jullie reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Brigitte Burgers