Vrijwilligerswerk Dieren

Heey,

Ik heb besloten om volgend jaar nog niet te beginnen met studeren, maar eerst een jaar/half jaar wat anders te doen. Nu leek het me heel leuk om iets van vrijwilligerswerk te doen met dieren: helpen in een opvangcentrum, asiel of op een boederij of iets dergelijks in het buitenland (liefst spanje of portugal, maar voor andere landen tips mag ook). Weet iemand nog organisaties of plekken waar ze mensen nodig hebben?
Ik wil niet reizen via zo’n organisatie waar je eerst zelf heel veel geld moet betalen voordat ze je kunnen plaatsen of iets dergelijks. Het zou fijn zijn als er kost en inwoning tegenover zou kunnen staan.
Alle tips zijn welkom!

Hoi,

Je zou eens kunnen kijken bij: www.greyhoundsrescue.nl of www.greyhoundsinnood.nl ik weet dat er mogelijkheden bestaan om hier te helpen. De Greyhound worden in Spanje door jagers vaak op beestachtige manieren afgeslacht, goed nieuws is dat de dierenbescherming nu eindelijk iets tegen deze afschuwelijke gruweldaden wil doen.

Groetjes,

Mona

ace shin vangt alle hondjes die gedumpt, geslagen,verwaarloosd worden.
Ze vinden ze in het dodingsstation of uit een auto gegooit op straat.
Heel erg!!! mss vindt je want info op de site van ace shin (spaanse honden in nood)

grtjs