Vrijwilligerswerk Centraal Amerika

Hoihoi,

Ik ben me op internet suf aan het zoeken naar een dieropvang/ rehabilitatie centrum in Centraal Amerika. Maar ik kom alleen maar projecten tegen waar je filnk geld voor moet betalen. Heeft iemand ervaring met dergelijke vrijwilligerswerk in Centraal Amerika (land doet er niet toe)? Heb je een adres, een interessant project of iets dergelijks dan laat het me maar weten!!!

Alvast bedankt voor de hulp…

Michèle

Hoi Michele,
Commundo heeft een project met schildpadden in Costa Rica en een project bij een dierenopvang in Guatemala. Voor meer informatie over die projecten kun je het beste op onze website kijken: www.commundo.nl
Wij beloven niet absurd hoge kosten, maar natuurlijk zitten er wel enige bemiddelingskosten in zo’n prijs inbegrepen. In de kosten zit ook een projectdonatie van 100 euro! daarnaast natuurlijk ook de kosten voor transfers en je verblijf in een guesthouse. Je wordt ook van tevoren heel goed begeleid met trainingen en informatiepakketten en op bestemming kun je altijd bij onze contactpersonen terecht. Helaas zijn projecten met dieren zijn vaak duurder dan andere projecten omdat er bij de verzorging van dieren veel kosten komen kijken. Als vrijwilliger betaal je daar aan mee.
Ik hoop dat je een leuk project zult vinden en wie weet tot ziens!
Groetjes, Jette

Hoi Michele!

Leuk om te horen dat je naar Centraal Amerika wilt komen voor vrijwilligerswerk! Ook ik heb wel een tip voor je; kijk eens op www.do-guatemala.com voor het werken met dieren in Guatemala!
Wij zijn een lokaal bedrijf maar deels Nederlands gerund, en daardoor heb je altijd een Nederlands contactpersoon dichtbij! Ook wij werken met een kleine bijdrage, waar ook een donatie aan het project bij inbegrepen zit, een pickup service vanaf het vliegveld in Guatemala City en natuurlijk een uitgebreid informatiepakket om je te helpen met de voorbereidingen.

Mocht je nog vragen hebben, stuur me gerust een mailtje en ik beantwoord graag je vragen: info@do-guatemala.com.

Hopelijk tot eind dit jaar in Guatemala!