Hallo allemaal!
In januari vertrek ik voor een paar maanden naar Arusha om daar te gaan werken in een weeshuis. Ik vroeg me af of er meer mensen zijn die rond die periode ook in de buurt van Arusha verblijven om misschien hetzelfde soort werk te doen! Het lijkt me leuk om voor de tijd dat ik daar ben alvast wat contacten op te doen, die daar ook heen gaan of er ervaring mee hebben gehad!
Dus ben je tussen januari en mei in de buurt van Arusha,en vind je het leuk om conact met mij op te nemen…doe dat dan! ![]()
xx Marjolein ( 18 jaar )
Hoi!
Ik ga niet in die periode, maar ik ben ook aan het nadenken om in Arusha vrijwilligerswerk te doen.
Met welke organisatie ga jij?
Ik ben op dit moment namelijk aan het kijken bij kidsworldwide, en zij hebben dan een project in een weeshuis in Arusha.
Groetjes Anne
Heey!
Ik ga met deze organisatie–> Volunteer Abroad Program $140/Week | IFRE Volunteers
Het is een Amerikaanse instelling, gewoon via internet gevonden. Heb nog niemand gevonden die ervaring met deze organisatie heeft, dus het wordt even afwachten hoe het allemaal gaat lopen!
Vriendinnen van mij zitten in het buitenland via www.projectabroad.com ,mss ken je dat wel? Dat is alleen wel aanzienlijk duurder dan IFRE!
Groetjes Marjolein
[URL=“Volunteer Abroad Program $140/Week | IFRE Volunteers”]
Hey!
Ik vertrek 1 januari 2010 naar Afrika!!! Ticket net geboekt! In de maand februari ben ik in Arusha en ga daar als vrijwilliger in een weeshuis werken. Leuk om van te voren idd alvast wat contacten op te doen.
Groet,
Janna