Hai!
Mijn naam is Charlotte, ik ben 23 jaar en ga drie maaden een internship doen in Arusha. Ik ben gister aangekomen en het lijkt me erg leuk omvoor komende maanden wat mensen te ontmoeten die in Arusha zijn, er doorheen reizen of samen met mij willen reizen…Lijkt jou dat ook leuk? Stuur dan graag een berichtje:)
Ik hoop wat te horen!
Liefs Charlotte
Ik vertrek over ongeveer 2 weken naar Arusha voor langere tijd (fulltime werken). Reizen zitten waarschijnlijk niet echt in maar een keer een drankje doen oid lijkt me gezellig!
Hai! lijkt me heel gezellig! mijn tamzaniaanse nummer is 785921022! Tot over twee weken:)
Hee!
Ik zit op het moment ook voor internship in Tanga. Dit is nog wel een stukje bij Arusha vandaan maar wel in dezelfde hoek van
Tanzania. Als jullie een keer in de buurt zijn dan moeten jullie het maar laten weten! En zijn jullie nog van plan op Safari te gaan?
Of zijn jullie dat al geweest. Ik heb in de planning begin mei te gaan met mijn zus maar hoe meer mensen hoe leuker dus als jullie
nog op safari willen? (:
Groetjes,
Iris in Tanga
Hi Iris,
Ik vertrek as vrijdag naar Oeganda omdat ik voor mijn werk word overgeplaatst dus voor mij helaas geen optie om langs te komen.
Was anders een leuk idee geweest om een weekendje Tanga te komen. Weet niet of Charlotte dit nog leest maar je kunt haar altijd even bellen/smsen!
Fijne tijd nog in Tanzania!
x
Hoi Charlotte, mijn naam is Anna Fleur en ik ben 18 jaar oud, ik ga over twee weken weg om vier weken ontwikkelingshulp te doen in Arusha. Zelf ben ik 18 jaar oud, natuurlijk zie ik aan de hand van je berichtje dat jij er al even bent. Dus ik dacht misschien heb je wat leuke tips, of ideeen voor een niet al te dure safari? En misschien wat handige packinglist dingen
Als je het leuk vind kunnen we daar ook een keer ontmoeten?
Groetjes