Vrijwilligerswerk Albanie en/of rondreis Oost-Europa

Hallo allemaal,

Ik ga eind april richting Albanie om daar vrijwilligers werk te doen voor ong 3 weken. Hierna ga ik nog in Albanie rond trekken en e.v Macedonie of Tsjechie…
Ik ga mischien met de trein omdat dit goedkoper was en meer avontuur is, ik wil dan dus door kosovo, tschjechie etc.

Ik wil graag naar Albanie omdat het volgens de Lonely Planet het backpack land is van 2011!! zie link: http://www.lonelyplanet.com/albania/travel-tips-and-articles/76164 .

Het vrijwilligers werk gaat via de organisatie Love Volunteers. hier de link met het werk Volunteer in Albania with Love Volunteers Programs | Love Volunteers

Het is dus met de Romani, je werkt 3 dagen met kinderen en 2 dagen administratieve dingen. Het is een heel nieuw project(sinds januari dit jaar) dus een hoop werk.

DUs heb je zoiets van ja lijkt me ook wel tof om te doen pm of laat dan hier even een berichtje achter!!! Ik wil het wel heel lowbudget doen…
Als je alleen mee wilt het vrijwilligers werk en niet al het moeilijke gedoe met de trein enzo is ook leuk!!

Hoop dat ik het niet al te vaag heb uitgelegd. Mijn reis erom heen laat ik nog een beetje open dat zie ik dan wel, Het vrijwilligers werk staat vast dus heb je zin om mee te gaan laat maar wat horen…

Gr. joris:dag: