twee vrijwilligers gezocht
Puriscal, Costa Rica:
Vrijwillegers gezocht om te helpen met het opbouwen van een agro-eco boerderij (biologisch (als dynamisch) uitstekend) met ideeen van Perma cultuur, wat voor ons onder meer het gebruik van veel bomengroei betekent) . Het is een heuvelachtig gebied in het midden van Costa Rica met een prachtig uitzicht en 1 km. van waar het laatste huis met electriciteit is.
Er zijn al de eerste stappen ondernomen naar de richting van een bedrijf maar er moet nog veel worden gedaan. We zoeken mensen (liefst met zijn tweeen vanwege het feit dat het wat afgelegen is) die ervaring of kennis kunnen bedragen en graag de handen uit de mouwen steken.
We kunnen voor een eenvoudige huisvesting zorgen en een zakgeld voor eten. We liefs minstens voor een half jaar.
Al s er interesse is dan kunnen we via mail wat meer informatie geven.
Puerto Viejo de Limon, Costa Rica:
Wij zoeken een vrijwilleger die ons kan helpen met de administratie en onderhoud van vier eenvoudige huurhuisjes in Puerto Viejo Costa Rica. Het werk is voornamelijk klanten aantrekken en zorgen dat alles werkt en goed eruit ziet. Er is een lokale werkster die vier keer per week vijf uur komt schoonmaken, en af en toe een lokale werkkracht om te helpen met onderhoud van het bos.
Als vergoeding kunnen we een eenvoudige huisvesting op het terrein aanbieden (200m. van het strand)zakgeld voor eten en een comissie over de klanten die je aanbrengt (10%), nu is dat niet veel, maar genoeg om van te leven. Het leven is hier niet duur. De huisjes verhuren we tussen de $40 en $60 per dag. Verder is het belangrijk ideeen te geven hoe de eenvoudige huisjes nog wat mooier te maken. Wijzelf zijn er vaak maar eenmaal in de drie weken een weekend (hebben allebij werk in de stad)
Hallo,
mijn naam is Matthijs van der Loo, ik ben bijna 20 jaar en ben op zoek naar een leuke uitdaging en het liefst in Costa Rica
ik zag deze advertentie staan en dit zou me zeker leuk lijken! Ik volg momenteel nog wel een opleiding, maar na dit schooljaar ben ik van plan om er een half jaar tot een jaar op uit te trekken. ik zou graag nog wat meer informatie willen krijgen over dit aanbod, zoals het aantal werkdagen e.d.
Alvast bedankt!
Groeten,
Matthijs van der Loo
(e-mail: matthijs_100@hotmail.com)
Hoi,
kunnen jullie nog steeds iemand gebruiken voor dit project?
Zoja, dan wens ik mij graag kandidaat te stellen voor deze super uitdaging! Ik ben 26, geef al 5 jaar les in het lager onderwijs in Oostende. En ik zou graag in september voor een jaar naar Latijns-Amerika willen trekken!
Gelieve mij te contacteren als ik jullie van dienst kan zijn!
Alvast bedankt!!
Vele groetjes,
Fem
(femtheuninck@hotmail.com)
Hallo
Ik ben een 29 jarige meubelmaker en ben al een jaar of twee aan het reizen en dit bevalt nog steeds erg goed. Ik zit momenteel op een ecologische boederij/camping in zuid frankrijk. Hier wil ik nog een week of 8 blijven en daarna verder reizen. Ik heb een paar adressen opgebouwd waar ik naar terug kan maar ga liever naar iets nieuws.
Ik kan verder eigenlijk alles wel zoals metselen, stucen, electra, ben erg goed met mensen en kan eigenlijk met iedereen wel goed opschieten. Klanten werven lijkt me zeker ook erg leuk en klussen was mijn werk en ben hier erg goed in vooral met hout natuurlijk.
Ik hoop iets van jullie te horen en hoop dat jullie hier wat hebben. Mochten jullie nog iets willen weten, dan hoor ik het graag.
Groetjes tjerk
tjerk, wil je je dit mailen naar pcomanne@hotmail.com, dan stuur ik je mail door naar mijn zus, ik heb voor haar dit verzoek gepost en stuur de mails dan door, dan krijg je van haar antwoord.
groet
paul comanne
Hallo
Ik ben een 29 jarige meubelmaker en ben al een jaar of twee aan het reizen en dit bevalt nog steeds erg goed. Ik zit momenteel op een ecologische boederij/camping in zuid frankrijk. Hier wil ik nog een week of 8 blijven en daarna verder reizen. Ik heb een paar adressen opgebouwd waar ik naar terug kan maar ga liever naar iets nieuws.
Ik kan verder eigenlijk alles wel zoals metselen, stucen, electra, ben erg goed met mensen en kan eigenlijk met iedereen wel goed opschieten. Klanten werven lijkt me zeker ook erg leuk en klussen was mijn werk en ben hier erg goed in vooral met hout natuurlijk.
Ik hoop iets van jullie te horen en hoop dat jullie hier wat hebben. Mochten jullie nog iets willen weten, dan hoor ik het graag.
Groetjes tjerk
Ga ik doen, super bedankt voor snelle reactie.
gr tjerk