Vrijwilligers gezocht voor off grid grotwoning in Spanje

Hoi,

We hebben grotwoning met 16 Ha grond aangekocht in Spanje, Andalusië.
Deze wordt uitgerust als Eco woning ( volledig off grid ) , volledig zelf
bedruipend in een prachtige omgeving . Wie help ons in vanaf Januari 2014 om
dit te realiseren, of staat ons met raad en daad bij . Mensen die ons daar
helpen , bieden wij logies en eten aan .Vervoer heen en terug mogelijk .We
gaan er biologisch tuinieren, ezels opvangen en met roofvogels werken .
dit op een prachtige plek op 6 km van enige andere bewoning. De grot is
240 m˛ groot.

Interesse, stuur een mail of reageer hieronder. Dan geven we de foto’s door van ons project . Ikzelf ben van 15 dec tot 04 Jan in belgie

Hallo,

Ik ben 19 jaar oud en heb tot juli/augustus 2014 tijd om zelf te gaan reizen of vrijwilligerswerk ergens op te pakken. Toen ik jullie bericht op dit forum tegen kwam was ik verrast, zoiets heb ik altijd in mijn dromen willen doen :wink:
Zouden jullie misschien wat foto’s en wat meer info naar mij kunnen mailen? Ik ben zeer benieuwd, en hopelijk spreken we mekaar nog!

Mvg,
Ferre Mekelenkamp

Hallo ik ben Martin ik woon in Spanje met mijn moeder en 2 honden, ik kan er in Januari wel zijn maar, hebben we daar wel onderdak en het basic wat we nodig hebben we zitten economisch niet echt heel goed maar we kunnen er wel heen gaan. Als jullie geintreseert zijn kunnen jullie wat info en een berichtje sturen. Alvast bedankt, un saludo Martin PS: Hoelang hebben jullie hulp/vrijwilligerswerk nodig??

Hallo,

Wat een prachtig idee! Ik heb in Engeland ook vaak meegeholpen met ecologische woningen bouwen, wat in Nl niet kon/ mocht.

Zou je me wat foto’s en dergelijke willen toesturen en wat de bedoelingen daarvan zijn?

GRoetjes jose

Hoikes

Stuur je me even je mail adres . dan stuur ik alles daarop

Groetjes

alain

Mijn mailadres is: josebolwerk2008@gmail.com

Alvast bedankt,
Gr Jose