Vrijwiliigerswerk Afrika

IK vroeg me af iemand mij kan helpen,ik wil samen met mijn vrouw vrijwilligerswerk gaan doen.
Ik wil graag met dieren werken en mijn vrouw met kinderen,wij zoeken dus 1 plek waar we samen kunnen zijn.
Heb wel gehoord dat in Zuid Afrika bij Port Elizabeth zoiets mogelijk is,maar ik schrik van de hoge prijzen die ze vragen.
Dus ik zoek een organisatie die niet de hoofdprijs rekent,of als iemand andere projecten weet waar dat mogelijk is

Ik hoor graag van jullie

Gr Olaf

Hoi Olaff,

Ben je op zoek naar een eerlijk, oprecht en super uniek project dan is werken in het Limbe Wildlife Centre in Kameroen met weesaapjes iets voor jou!!

Stichting Weesaapjes is verbonden aan het Limbe Wildlife Centre, waar weesaapjes, die slachtoffer zijn geworden van illegale stroperij worden opgevangen en verzorgd. In het opvangcentrum worden ze medisch verzorgd en krijgen ze de kans om weer “aap” te zijn. Uiteindelijk is de bedoeling om ze weer uit te zetten in een beschermd natuurgebied.

Als vrijwilliger help je mee met de opvang van de apen, het schoonmaken van de verblijven, voeden van de apen, naar scholen om voorlichting te geven over de apen en hun leefgebied, het meekijken tijdens operaties en je leert ontzettend veel over de verschillende apen en hun gedrag.

Ben je geïnteresseerd of wil je meer informatie, kijk dan op de site: www.weesaapjes.nl of mail naar vrijwilligerswerk@weesaapjes.nl

Groetjes Marieke de Bruijn