Vrijstaand huisje te huur op in Theologos Thassos Griekenland

Hallo allemaal wij Henk en Petra hebben een huisje te huur op Thassos in Griekenland.
Het huisje is ook voor langere termijn te huur b.v het hele jaar voor een zeer schappelijke prijs
voor meer informatie bel of mail ons. zie ook www.vermacios.nl

Hallo Henk en Petra,…Wilde graag meer weten wat de huur der aangeboden woning bedraagt in Griekenland…Fotots…hoe groot en welke mogelijkheden ?is daar een teras aan,zijn er mogelijkheden om daar een kleine keuken aan te bieden en is de ligging daarvoor geschikt.
Dank bij voorbaat
Groeten
Stig

Zie vermacios.nl

Hallo Henk en Petra,…Ik heb alles eens goed bekeken zie foto-informatie en moet zeggen dat het een heel mooi huisje is welk mogelijkheden bied.Dit heft me stof tot nadenken en indien ik na overleg zou ingaan tot het huren van…zou het dan wel voor een langere periode zijn,vandaar ik de huurprijs op jaar basis graag had ontvangen.
Vriendelijke groeten…bedankt

Stig,

Hallo Stig,
de jaarprijs is 3000 euro exclusief elektra en propaangas en hout voor de jacuzzi. Water is inbegrepen indien je hierin bent geïnteresseerd of nog meer informatie wilt verzoeken we je om telefonisch contact met ons op te nemen.
m.vr.gr

Henk Veerman