De meeste van jullie schrijven al langer mee of lang geleden mee geschreven. Mijn vraag hebben jullie er ook vriendschappen aan over gehouden, zo ja wat voor? Vooral op msn of ook bij elkaar langs, hoe is het gegroeid etc,
**
gewoon nieuwsgierig, want als ik kijk in mijn vrienden kring, heb ik dankzij deze site een boel goede vrienden en een boel leuke contacten gekregen!
Ik heb er zeker vriendschappen aan overgehouden…
Als 1e kreeg ik vriendschap met Mirke wat aan snel inhield dat we samen afreisde naar Turkije en waar we dan ook super vakanties samen hebben gehad. Aankomende januari gaan we inmiddels alweer voor de 5e keer samen richting Turkije. Helaas wonen we te ver van elkaar om even elkaar wekelijks te bezoeken dus hebben wij sowieso ieder weekend onze koffiebreak op msn:D
Deze vriendschap werd al snel opgevolgd door mijn vriendschap met Mutlu. Gelukkig wonen wij wat dichter bij elkaar zodat we eigenlijk proberen om elkaar wekelijks een keer te zien en om bij te kleppen. Maar helaas is 1 x per week bijkleppen voor ons te weiniglol2 dus ook msn en de telefoon komt erbij aan de pas…
Ook heb ik een leuke vriendschap overgehouden met iemand die eigenlijk maar eenmalig op het forum is geweest. En ook deze is mijn dierbaar.
Soms denk ik weleens ik wou dat ik ex askim nooit had leren kennen, maar als ik reeël bent heb ik ook dus hele mooie vriendschappen aan hem overgehouden. Want als ik hem niet had leren kennen, was ik nooit hier terug gekomen…Dussssssssssss al met al heeft hij mij mooie dingen gebracht.