hallo wij vertrekken 25 julie voor het eerst naar Tunesie, meer bepaald naar hotel mahdia beach in mahdia.
kan me iemand info geven over het hotel of de omgeving van madhia?
zijn er wisselkantoren in het hotel?
kan je er ook met euro’s betalen?
is het eten er goed?
is het echt zo dat het het plaatselijke volk heel vervelend doet tegen blonde dames?
kan je op wandel afstand het centrum van mahdia bereiken of kan je beter een taxi nemen?
alvast bedank om te reageren
hey pascal,
mahdia beach is een normaal wel groot 4 sterren hotel.heel mooi zwembad en genoeg plaats om te liggen. ook t strand is oke en mooi. goede animatie en goede kamers. naar de stad loop je in 1 uurtj over t mooie strand . Ook de markt is leuk, wel op tijd gaan anders is t te heet. met de taxi in 5 minuten in de stad voor 2a3 dinar. doe maar heel veel groetjes van me aan riva[public relations] en de animaters , shicho ,bingo en dangera. en aan fritz die zit altijd voor bij t strand.[ van leila uit nederland die arabisch spreekt, dan weten ze het zeker.] verder word je niet lastig gevallen hoor ook niet als je blond bent… Nooit last van . Je kunt er niet met euro’s betalen maar je kunt er over wel wisselen . nou heel veel groetjes en veel plezier op vakantie. als je nog vragen hebt hoor ik t wel . doeiiii groetes Leila.
hey pascal ik ben in januari naar mahdia geweest en ik ga terug 30 juli ik vond mahdia super!!! maar ik ging daar naar vrienden en nu heb ik mijn :wub: daar wonen ook dat is dus 1 van die vrienden die ik ging ontmoeten ik heb daar een hele leuke tijd gehad en heb hele mooie dingen gezien
je moet echt in het kasteel kijken in het oude mahdia bij alle grafstenen daar is echt heel mooi en boven daar heb je een super uitzicht ik heb daar ook vele foto’s gemaakt en daar bij is ook een gezellig coffee cafeetje waar je aan het water kan zitten je moet gewoon alles goed gaan bekijken ik vind het teminste super in mahdia groetjes anita