Vraag pinnen en dollars of euro's

Hi,
ik ga volgende week naar Nepal op vakantie. Weet er iemand of ik met mijn postbank pas kan pinnen in Nepal? Ook ga ik mijn visum kopen op de luchthaven van Kathmandu, ik begrijp dat je dit contact moet betalen. Kan ik beter dollars meenemen of kan ik ook betalen met euro’s?
Thanks Stephanie

Hoi,

je kunt in Kathmandu en Pokhara pinnen met je postbankpas (in Kathmandu zit in ieder geval een ATM op de oprijlaan van het Kathmandu Guest house).
Euro’s is prima voor je visum, dollars heb je nergens meer nodig.

De voorkeur gaat tegenwoordig uit naar euro’s. De dollar is geen sterke valuta meer.

ik heb in nepal in de grote steden gewoon kunnen pinnen, en verder wat euro’s mee…

Ik ben vorig jaar in Nepal geweest (1e keer) je kunt in Kathmandu gewoon pinnen, of als je wil in kleine wisselkantoortjes je Euro’s laten wisselen (gaat heel snel en tegen een betere koers)

Dank je wel voor jullie antwoorden! Mooi dat ik gewoon euro’s mee kan nemen en kan pinnen. Ook met postbank cirrus dus??

jazeker. En doe niet zo onhandig als ik de vorige keer, toen ik tijdens de vlucht naar kathmandu mijn pinpas al kwijt ben geraakt (ik denk door de 17 keer dat mijn moneybelt door de controle moest) want dat schiet niet op…

Wanneer vlieg je? Ik over een dikke week.

Hee mensen ik ga volgende week zondag weer naar Nepal (kan bijna niet wachten)

Ik ga woensdag! Voor 3.5 week. Ik wil natuurlijk beetje van alles zien iemand nog tips

Hallo daar, waar ga je naar toe in Nepal ?