Vraag overnachten

Hallo,

Ik wil volgend jaar een maand of misschien iets langer alleen door Spanje gaan reizen. Dit is voor mij de eerste keer.

Ik wil van te voren een route uitstippelen maar ik wil wel graag ergens langer of korter dan gepland kunnen blijven. Mijn vraag: is het zo dat je altijd wel een slaapplaats vind of is het noodzakelijk om ook dit al van te voren te bespreken? Wat is jullie ervaring hiermee? En maakt het verschil of ik dit in het hoogseizoen of daarbuiten doe?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden :slight_smile:

Groetjes, Mirjam

hoiii

Mijn ervaring is dat je eigenlijk altijd wel iets kunt vinden, zeker in de grote steden (ik weet niet wat voor soort plaatsen je wilt bezoeken, groot of klein).
Zelf ben ik altijd meer van het van te voren vastleggen. Maar niet boeken van tevoren maakt het reizen wel spannender en kun je zien hoe het loopt. Als het je ergens bevalt zou je ervoor kunnen kiezen om langer te blijven, dat doe je niet zo snel als je van tevoren geboekt hebt op meerder locaties.

In ieder geval heel veel plezier en vergeet Barcelona niet. Ik heb er een half jaar gewoond en het is er echt geweldig. Die moet je echt op je lijstje hebben :wink:

groetjes

Bedankt voor je reactie! Barcelona zal ik zeker niet overslaan :slight_smile: