Ik ben Robbert, 25 jaar, net afgestudeerd en heb een planning om 6 maanden te gaan backpacken in Zuid Oost Azïë vanaf december, met misschien nog een overtocht naar de oostkust van Australië (via cairns naar Sidney)
De komende tijd ga ik veel informatie zoeken op dit forum, dat doe ik al een lange tijd, maar nu als actief forum lid.
Mocht iemand mij nog kunnen helpen waar ik de juiste en goedkope tickets kan vinden dan hoor ik dat graag.
Ook kan ik maar niet besluiten of ik 6 maanden in Azië wil reizen of dat ik 4 maanden in Zuid Oost Azië rondreis en nog doorvlieg naar de oostkust van Australië afreizen om daar nog voor 2 maanden over de oostkust te reizen (van Cairns naar Sidney).
Hoi Robbert,
Heb je al een idee welk land(en) je gaat bezoeken in het Zuid Oosten van Azie?
In iedergeval moest je van plan zijn om Thailand te bezoeken,kom dan gerust langs bij ons op het Thailandforum.
We hebben genoeg mensen met Thailandkennis die je eventueel op weg kunnen helpen met al je vragen(vb:visa,het zuiden alsook het noorden en Isan country)
Hieronder kan je de link aanklikken om rechtstreeks op het Thailandforum te geraken,
Suc6 nog met je voorbereidingen.
gegroet:georgessiam. http://www.wereldwijzer.nl/forum/thailand-reiscafe
Ik ga naar Thailand, Loas, Vietnam, Cambodja en Indonesië.
Alleen zit nog te dubben of ik wel naar Australië moet en hoe ik deze tickets het beste kan regelen zonder al te veel deadlines te creëren in mijn reis.
Ik ga zeker een kijkje nemen in het Thailandforum!