Voorstellen!

Hoi, mijn naam is Charlotte en ik kom uit Noord-Scharwoude, Noord-Holland, Nederland. Ik woon sinds kort bij mijn vader. Ik ben student verpleegkunde hbo. 20 jaar.
Ik ben nu langzaamaan begonnen met informatie opzoeken over emigreren naar het buitenland en dan voornamelijk Ierland. Zelf heb ik gereisd naar Portugal, Spanje, Verenigde Staten, Kroatie, Duitsland, Belgie en Italie. Bovenaan mijn lijstje staat nog Nieuw-Zeeland en Australie, Engeland en Ierland. Mijn leukste reis was de reis naar New York met mijn vader. We zijn 6 dagen geweest en half Manhattan gezien. Het was echt geweldig! Zou graag nog eens terug willen. New York staat zeker nu op mijn lijst van favoriete stad.
Verder. Mijn hobby’s zijn dansen en zingen. Ik dans net een jaar bij een balletschool, en voornamelijk moderne dans. Ik vind het heerlijk om te lezen, films kijken en vooral uitzoeken welke reizen ik nog meer kan maken.
Dit is wat ik voorlopig wel even kwijt wilde.

Hello Charlotte
Welkom op deze “monster” van forum !
Wat je vraag betreft, kun je in “Landen Forum” gaan en naar beneden tot je Ireland tegenkomt en stel je vraag daar; daar maak je meer kansen om de juiste informaties te vinden.
Ik dacht dat we een plaats hadden in deze forum over emigreren, maar ik vind het niet meer (waarschijnlijk heb ik niet over alles gekeken…).
Veel succes !
Groetjes
Sopirla>>>

Hallo Charlotte, ook welkom op Wereldwijzer!

Voor informatie over emigreren kun je terecht bij het Wonen en werken in het buitenland Forum. Daar kun je je vragen stellen en berichten van anderen lezen. Veel plezier met de voorbereidingen en in Ierland.

Groetjes, Leontien

hallo allemaal,:vak01:

ik ben alentejootje ,woon nu 3 jaar in portugal,zuid west alentejo,.7 km vanaf het strand odeceixe met mijn criollos en 2 mini shetlanders,

en ben gewoon benieuwd naar alle reis(verhalen, en nog veel meer,
en hoop die op dit forum te kunnen vinden.

adeus

Hi Alentejootje
Je verhalen kun je zetten in de rubriek “reisverhalen” op deze site: www.wereldwijzer.nl/reiscafé
Dit grote rubriek heeft een onder rubriek en die heet “Reisverhalen”.
Ik hoop dat ik je een beetje geholpen heb.
Succes en we zullen met veel plezier je reisverhalen lezen !
Groetjes
Sopirla>>>