Hoi allemaal,
ik ben Charlotte, op dit moment nog 18 jaar, kom uit het Groene Hart / de Randstad en ik heb als gebruikersnaam Chepterie, vraag me niet waarom, maar hij is in ieder geval altijd vrij op fora enzovoort.
Ik doe op het ogenblik eindexamen gymnasium. 1 juli ben ik officieel klaar. Ik had vroeger helemaal niks met reizen maar sinds ik met mijn (inmiddels) ex een aantal keer ben gaan backpacken heb ik hiervoor een zwak gekregen. We zijn toen naar Groot Brittanie geweest, Belgie, Duitsland, Oostenrijk en natuurlijk ook hier en daar in Nederland.
Begin dit schooljaar ben ik met mijn klas naar Rome geweest en ik ben verliefd geworden op deze stad, ik wil hier nog graag weer heen net als andere grote steden hier in west Europa.
Ik heb nog maar heel weinig ervaring met reizen en dat is ook een van de redenen waarom ik me op dit forum heb aangemeld. Ik ben erg benieuwd hoe en waar andere mensen reizen. Vanaf 1 juli wil ik zelf graag vertrekken (mijn ouders gaan dan ook verhuizen dus dan heb ik geen eigen spullen meer behalve mijn backpack) en de hele wereld ontdekken haha. Het studeren laat ik maar even achterwege.
Dus ik ben erg benieuwd naar deze site!
Hoi Charlotte,
Welkom op wereldwijzer.nl ! Het is nu wel een klein beetje koffiedik kijken naar waar je voorkeur naar uit gaat betreffende een land in Europa!
Maar moest je eventueel met vragen zitten over een bepaald land in europa,dan kan je altijd een berichtje plaatsen in het reiscafe van het betreffende land.
groetjes en nog veel reisgenot toegewenst voor 2011
georges.