Voorstellen

Hooi allemaal!

Mijn naam is Donja Spaans. Ik en mijn familie (schoonouders en partner) willen in aug/sep 2014 emigreren naar Australie. Dit jaar gaan we voor 2 maanden op tour door Australie op voorkeur van onze plaatsen. En zo gaan wij het iedere jaar doen tot we onze visum hebben.

We hebben een emigratie bureau in Australie ingeschakeld om ons te helpen misschien zegt jullie het bedrijf move2australia wel iets. Ze zijn super goed en betrouwbaar ze leggen alles perfect uit, zodat wij ons er ook goed bij voelen.

We hebben er allemaal super veel zin in maar weten ook dat het nog een lange weg zal zijn… In ieder geval houd ons niets tegen.

We hebben een hoog vermogen en goede diploma’s opzak dus daar zal het niet aan liggen.

Hebben jullie nog leuke ideeen over welke plaatsen erg leuk is om te wonen?

Nou ik ga me zelf is verkennen op deze site, volgens mij kan je erg veel informatie hier vanaf halen.

Groetjesss!!

Donja en mijn familie.

Hallo Donja, welkom op Wereldwijzer!

Wat fijn dat je met je familie gaat emigreren. Ben je al op het Australie Forum geweest? Daar kun je je vragen stellen en ervaringen lezen van anderen. Ook kun je terecht op het Wonen en werken in het Buitenland Forum. Veel plezier met de voorbereidingen en met jullie emigratie.

Groetjes, Leontien