Voorstellen

Hallo allemaal,

Al een tijdje ben ik op dit forum aan het rondkijken en ik heb er al super veel nuttige informatie vandaan gehaald dus ik zal mezelf ook maar eens voorstellen! Ook ik heb een wereldreis in de planning, samen met mijn vriendin. Ons huis staat in de verkoop en als het verkocht is kunnen we de inboedel verkopen en GAAN!! We willen het huis niet verhuren omdat we geen lasten/zorgen meer willen hebben in NL maar helemaal vrij zijn. (we hebben dus ook geen termijn in gedachten, we zien het wel)

De reis zal beginnen met de Oriënt Express richting Azië, dan naar Australië, Pacific (Bora Bora, daar droom ik al sinds mijn 14e van) en Amerika en dan natuurlijk nog een paar landen in Zuid-Amerika…kortom, we willen nogal wat zien! Hoe gaan we dat betalen… we zijn natuurlijk al flink aan het sparen maar als het geld onderweg op raakt gaan we werken in Noorwegen (TIP!!!) want daar verdien je 2x zoveel als in Nederland en het is ook geen verkeerd land om te verblijven. Nu moet ik erbij zeggen dat mijn vriendin Noorse is en haar familie ons daar helpt met werk en huisvesting maar dan nog: als je even flink geld wilt verdienen is Noorwegen the place to be.

Ik heb er zo’n zin in…! Ik word dan ook echt helemaal blij van dit forum en zal het zeker de komende tijd nog vaak bezoeken om inspiratie op te doen of om resiverhalen te lezen!

Groetjes, Chispa

Trans Sibiëre express bedoelde ik, die andere kan ik niet betalen :wink: