Mijn naam is Joris ben woonachtig in Brabant ben 27 jaar. In mijn vriendenkring zijn de meestal al gesetteld of hebben geen reislust, echter ik heb dat wel aan ga het liefst zoveel mogelijk ! Mijn droom is om zoveel mogelijk te zien, nu zullen de meesten denken wat houd je tegen, nou 1 ding ik ben nog nooit alleen geweest en alleen is ook maar zo alleen ( lijkt me geen ervaring mee ) Ik ben een avontuurlijk iemand en sta open voor nieuwe ervaringen. Graag zou ik ook een keer buiten Europa gaan reizen aangezien ik in Europa al heel veel heb gezien. Dus mensen met tips of leuke voorstellen om te gaan reizen berichten mag altijd
Mocht je het aandurven, van harte welkom aan de zuidkust in Kenia! Ik woon hier al ruim 3 jaar, dus kan je wel het een en ander laten zien en adviseren. Ik woon zelf erg lokaal (tegen een kleine onkostenvergoeding kan je hier ook logeren, maar is echt in een lokaal huis tussen de Kenianen), maar wil je wat meer luxe weet ik je vast ook wel een mooi plekje naar jouw wens te vertellen om te verblijven.
Neem gerust contact op als je interesse hebt!