de naam joris,oud 46,waarom dit forum,ben als net 17 jarige naar zee gegaan [koopvaardij],dat 8 jaar gedaan,dus wereld wijd zeg maar :},daarna op de vrachtwagen geklommen,en van marocco,scandinavie,ierland,italy,europa,etc gezworven,de laatste 10 jaar eigenlijk meer thuis ,maar de kriebels kriebelen hhahaha,en afrika ,is toch wel m,n ding ,ondanks 7x down under,2 x usa ,etc,[ stukje land guinee conakry,en terug uit namibie ]
zit nu te denken om een expeditie truck te gaan bouwen,en daar maar eens te gaan rijden,naar afrika,en wie weet terug???,ondanks net weer terug ben van namibie ,bijft het trekken dat continent,dus huis eruit en gaan met die hap :}…en dat is wat ik hier de mensen ff wilden laten weten ,
ik wens iedereen een happy vacantie etc toe …
Hoi Joris,
Welkom op wereldwijzer,
Nou je hebt al een aantal landen bezocht in Europa,nu las ik in je berichtje dat je ook al bent geweest in Namibie?Wel Joris moest je eventueel met vragen zitten over Afrika(algemeen)dan kan je steeds een berichtje plaatsen,weet zeker dat je antwoorden krijgt op al je vragen!Je vindt het Afrikaforum als je deze link aanklikt
suc6 nog in al wat je nog gaat doen in de toekomst!
groet:georgessiam. Foto :Namibie;
ja dank je george ,ken die meeste linkse hahahahah die gooide een steen hahahaha,ja heb al veel gezien ,maar vele met mij ook hier ,des te beter ,iedergeval thx ,voor de afrika forum ,etc info,doe ook wel iets met het namibie forum ergens anders,
en altijd leuk nieuwe mensen te omtmoeten die dezelfde intentie,s hebben ,of aal gedaan ,