Voorstellen

Hoi allen,

Ik ben Willem, 26 en zit in mijn laatste jaar event management. Ben op dit moment een wereldreis aan het plannen door Afrika, Zuid, Midden en Centraal Amerika. Daarna wil ik, als het mogelijk is in Canada blijven. Mocht dat niet kunnen ga ik door naar Azië (dat hoop ik via Alaska en Rusland te doen).

Ik ben op Scandinavië en het Oostblok in heel Europa geweest. Daarnaast ben ik vijf weken in Zuid-Afrika geweest (waarvan ik er drie in een NP heb gewerkt). Tijdens die reis ben ik ook naar Namibië geweest.

Egypte, de V.S. en Canada ben ik ook geweest, maar de laatste twee toen ik tien en elf was. Dat is dus lang geleden.

Ik hoop dat ik met jullie hulp wat meer info kan krijgen over de landen waar ik heen wil en zal hier over dus drie fora openen!

Hoi Willem,Welkom op wereldwijzer!
Nou als ik je berichtje doorlees heb je al aardig wat landen bezocht in het verleden,hoe waren je reiservaringen over Namibië?
Wat betreft een wereldreis maken,heb je al ondertussen het Wereldreis Forum ontdekt hier op wereldwijzer?
Daar kan je berichtjes posten alsook de ervaringen lezen van andere mensen,natuurlijk kan je ook altijd met je vragen terecht op de verschillende landen forums.
Succ6 nog met de voorpret,Willem!
Met vriendelijke reisgroet,georgessiam.