Even voorstellen

Hallo allemaal,

Mijn naam is Jos en ik ben 27 jaar. Het reizen zit me in mijn bloed en ik heb dan al heel wat van de wereld gezien.
Afgelopen zomer heb ik, samen met twee vrienden van mij, een geweldige reis gemaakt door Noord-/Oost-Europa en we hebben in drie weken 9 landen bezocht (Polen, Estland, Letland, Litouwen, Rusland, Finland, Zweden, Noorwegen, Denemarken). Dit was een prachtige reis en we hebben alles zelf geregeld (vervoer, accomodatie, visa) wat af en toe een hele uitdaging was :wink:

Ik hou van actieve en culturele vakanties en kom ook graag in het Midden-Oosten. Vooral aan Jordanie heb ik geweldige herinneringen. Het lijkt me interessant om via deze site potentiele reispartners te ontmoeten voor een leuke trip, maar tevens ben ik aan het onderzoeken of ik als hulpverlener in het buitenland kan gaan werken op termijn.

Groetjes!

Hallo Jos, welkom op Wereldwijzer!

Je zou eens op het Reigenoten Forum kunnen kijken of je andere reisgezellen kunt ontmoeten om een leuke trip te maken. Verder kun je kijken op het Vrijwilligers Forum voor hulpverlenerswerk in het buitenland. Veel plezier op de site en met al je reizen.

Groetjes, Leontien