Ik ben Yolande en ben 54 jaar woon samen met mijn vriend vanaf 2008.
We hebben 3 katten, geen kinderen.
Wij zijn op 3 Juli terug gekomen uit Portugal (Algarve) en we hebben een heerlijke tijd gehad, beetje kort 9 dagen.
Het was genoeg om geheel even te onthaasten en wat andere dingen te doen.
Zoals mediteren, wandel meditatie enz enz
We gaan volgend jaar weer terug een paar keer omdat de omgeving ons zeer aantrekt, de rust, het weer, de mensen die zeer vriendelijk en hulpvaardig zijn.
We zaten behoorlijk afgelegen maar vanaf het huisje wat we van familie huurde konden we heerlijk van de ondergaande zon genieten en zien in de zee, prachtig gewoon.
Deze vakantie was geweldig en zal dit dan ook nooit vergeten.
Dit was mijn eerste kennismaking met Portugal en zijn natuur.
Mijn vriend is in zijn jeugd al een paar keer in Portugal geweest maar dit was voor hem en mij een eyeopener
Hoi Yolande,welkom op wereldwijzer!
Nou Portugal is een leuk land om je vakantie door te brengen.
Ontzettend veel goed bewaarde cultuur, op veel plaatsen nog ongerepte natuur, geen file’s! Buiten dit alles is de Portugees heel vriendelijk, gastvrij en uitermate behulpzaam volk.
Indien je nog met vragen zit of tips moest hebben en je wilt die delen met leden,dan kan je altijd een berichtje posten op het Portugal Forum
Groet,georgessiam.
Portugal heeft idd veel ongerepte natuur dat trekt ons ook ontzettend aan.
Vanwege de rust, stilte en de bevolking is zeer vriendelijk.
Volgend jaar gaan we zeker nog een paar keer terug waar we onze vakantie hebben genoten.
Omdat we graag willen emigreren naar Portugal heb ik al wat vragen gesteld in het forum.
Goeie tips kwamen daaruit en ga daar ook zeker gebruik van maken.
Om te kijken of Portugal echt iets voor ons is waren we al van plan om eerst een huisje te huren en daarvandaan verder
alles verkennen en wat de mogelijkheden zijn of juist niet.