even voorstellen

Ik ben al op vakantie geweest in schotland, Denemarken, Noorwegen, Toscanië en Portugal. Onze vakantie 2014 zal naar de Provence zijn. Het is voornamelijk voor de bloei van de lavendel dat we hier zullen gaan. Mijn echtgenoot is immers kunstfotograaf. Dit wil zeggen dat hij dit doet als hobby maar voor mij is het meer dan een hobby.

Hoi Crissy,welkom op wereldwijzer!
Nou je hebt al aardig wat landen bezocht in het verleden,hoe waren je ervaringen met Portugal?
Las ook in je berichtje dat je op vakantie wilt gaan naar de Provence,heb je al ondertussen het Frankrijk Forum ontdekt hier op wereldwijzer?
Daar kan je berichtjes posten alsook de ervaringen lezen van andere mensen die er al zijn geweest of er wonen momenteel.
Succ6 nog met jullie voorbereidingen,Crissy !
groet,georgessiam.

Portugal hebben we 2 jaar geleden gedaan en het was in ieder geval een leuke ervaring. Het was ook de eerste maal dat we met het vliegtuig op vakantie zijn geweest. Dat op zich was al een ervaring vooral als je van het vliegtuig stapt moet je een bus instappen en zo ga je dan binnen om je bagage op te halen. We wisten helemaal niet dat dit zo ging in Portugal. Toen we er toekwamen was het vooral voor ons enorm warm tegenover België. Het was namelijk eind september dat we er op vakantie geweest zijn. We hebben zeker al veel landen bezocht maar we zijn van oordeel dat we het nu moeten doen nu dat we het kunnen doen en niet moeten wachten tot later want dan kunnen we het misschien niet meer doen. Ik ga zeker en vast eens kijken op de site van frankrijk.

Zie bericht #58 dd. 03/12/2013 op : http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=111514&page=3&p=993070#post993070