Hoi allemaal,
Ik wil mij even voorstellen; Ik ben Martijn, 35 jaar en heb een werktuigbouwkunde achtergrond. Eind 2005 heb ik mijn HTS afgerond en sindsdien ben ik, na een aantal werkgevers, bij een werkgever in de olie en gas industrie beland. Daar werk ik, met twee tussendoortjes :), al weer 7 jaar. De tussendoortjes moet ik waarschijnlijk wat nader verklaren. In 2008 ben ik voor 3 maanden naar Zwitserland geweest om daar te mountainbiken. Echt super mooi en bijzonder om in de bergen te kunnen rijden. Ik heb daarvoor, omdat ik geen rijbewijs heb, gebruik gemaakt van het OV. Backpack en mountainbike mee en gaan. Verder had ik weinig plannen gemaakt en gedurende mijn verblijf in Zwitserland mijn eigen route uitgestippeld. Een echte aanrader om op deze manier te reizen! In 2011 ben ik er ook 5 maanden tussenuit geweest om een trip naar Zweden te maken. Dit is niet helemaal verlopen zoals ik graag wilde en vandaar dat ik nu op dit forum sta.
Wie ben ik: Ik ben avontuurlijk, heb een gezond verstand, kan redelijk klussen
en heb zowel een praktische als technische insteek. Ik moet wel zeggen dat mijn praktische insteek sterker is :). Ik kan genieten van mooie omgevingen zoals Zweden, Noorwegen, Finland, Schotland, Wales, Zwitserland en andere landen met een ruige natuur. Voor mijn werk kom ik af en toe in het buitenland en Australie heb ik al 3 keer mogen bezoeken. In het komende jaar komen daar nog 2 bezoekjes bij :). Mijn manier van reizen is het liefste met een tent. Omdat ik geen rijbewijs heb, reis ik meestal met het OV. Road trips met vrienden heb ik ook ondernomen en kan redelijk goed navigeren :). Kamperen voor mij is een combinatie van enig comfort maar zonder alle technieken (tv, magnetron, oven etc) die we als normaal beschouwen in ons dagelijkse leven. Ik word dan ook erg blij van een kampvuurtje of een potje koken op 1 brandertje.
Dit ben ik in een notendop en mocht je vragen hebben, stel ze gerust.
Groetjes,
Martijn