Hoi allemaal,
Ik ben Martijn, 32 jaar en wonende in de omgeving van Den Haag. Voor dit jaar heb ik een vakantie naar Zweden gepland. Deze keer wordt de 5e keer dat ik die kant op ga en dat heeft een reden. Langzaam begin ik voorbereidingen te treffen om over 3-4 jaar naar Zweden toe te verhuizen. Of dat gaat lukken, geen idee, maar de wens is er zeker :). Maar nu eerst een leuke vakantie om het land weer een beetje beter te leren kennen :). Omdat ik de laatste jaren alleen op vakantie ben geweest, wil ik eens kijken of er reizigers zijn die dezelfde interesses hebben en wellicht ook die kant op gaan. De bedoeling is om rond de tweede helft van augustus voor 3 weken naar Zweden te reizen. Ik ben (nog niet) in het bezit van een rijbewijs, dus op dit moment betekent dat voor mij dat dat met de trein, vliegtuig of combinatie van beide gaat plaats vinden. Een road trip vind ik ook super, maar zonder auto gaat dat een beetje lastig ;). Wat betreft de vakantie… ik ga graag actief op vakantie. Met backpack, tent en je eigen potje koken. Een dag in een hotel is ook geen probleem, maar kamperen is wel het leukst.