Aangenaam!

Hoi allemaal,

Mijn naam is Martijn Beenker, en ik reis graag. Lange reizen, korte reisjes, of zelfs het tochtje van Amsterdam naar Amstelveen langs de Amstel. Ik vind het heerlijk onderweg te zijn.

Inmiddels hebben mijn omzwervingen mij naar Australië, Nieuw Zeeland en Zuid-Amerika gevoerd, maar ik ben net zo gelukkig in een tentje op de Veluwe, of in een duinpan op Texel.

Naast al dat reizen werk ik voor enkele hotelketens (PR) en ben ik dus ook vanuit professioneel oogpunt geïnteresseerd in reizen.

Leuk om kennis te maken met jullie, ik hoop veel verhalen te kunnen uitwisselen en inspiratie op te doen hier.

Martijn

Hoi Martijn ,welkom op wereldwijzer!
Nou ik reis ook graag naar het buitenland,vooral ben ik gecharmeerd door Thailand,gewoonlijk ga ik alleen naar dit magisch land naartoe.

Of je nu alleen reist of niet Martijn,je komt andere reizigers tegen waar je de meest fascinerende gesprekken en verhalen kunt horen onder de backpack toeristen.
In iedergeval kan je bij ons op wereldwijzer terecht in verschillende landenforums voor je vragen en tips.
Succ6 nog met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst,Martijn!
groet,georgessiam.