Hallo mijn naam is Rene Wuite,woon sinds 7 jaar in Mae Rim,Chiang Mai Noord Thailand.Ben toendertijd het drukke Nederland ontvlucht op 52 jarige leeftijd,om hier mijn rust terug te vinden,en meer te doen met mijn grote passie motorrijden.Dat is na die eerste jaren goed gelukt,en ben dan ook redelijk “bekend” in Noord Thailand.Momenteel runt mijn vrouw hier een restaurant,en ik vermaak de klanten,zowel buitenlanders als Thaise,met 2 wekelijkse motor/scooter uitstapjes door de overweldigende omgeving van Noord Thailand.Kunnen zowel dagtochtjes,als meerdaagse tochten zijn.Zo kan ik mijn passie voor de natuur en het motorrijden leuk combineren,en daarnaast ook nog onze gasten enthosiast maken voor Thailand.Groeten namens Emiko en Rene Wuite.
Hoi Rene,welkom op wereldwijzer!
In Mae Rim heb ik voor het eerst op een olifant gekropen(1980) trouwens mooi kant om te wonen (rustig)
Binnen enkele jaren zal ik aan de kanten van de Doi suthep road wonen,niet ver van Wat Umong omdat ik daar graag kom.
Nu je zal wel massa’s tips hebben over Chiangmai,die kan je altijd posten op het Thailand Forum hier op wereldwijzer.
In iedergeval nog een prettige verblijf in Chiangmai,en wie weet spring ik nog een keertje binnen in jullie restaurant!
groet,georgessiam.
Hoi Georgessiam,bedankt en je bent natuurlijk van harte welkom in ons Thais restaurant,zowel voor eten of vertier free motor/scooter trips elke 2de zoondag van de maand of free line dancing elke vrijdagavond.Groeten Emiko en Rene.
www.mountainviewrestaurant.yolasite.com
Via Wereldwijzer app