Voorstellen :)

Hoi allemaal,

Mijn naam is Kimberly en ik ben hier nu nieuw, ik ga 3 maanden naar Finland en ik zie dat er hier heel weinig over op staat. Ik ga werken bij een sleehonden bedrijf met husky’s! Heb er natuurlijk super veel zin in, maar geen idee wat me nou te wachten staat en hoe de ervaringen van anderen mensen zijn over Finland. Graag hoor ik iets!

Hoi Kimberly,welkom op wereldwijzer!
Nou je kiest er wel een prachtig land uit om te verblijven Kimberly, Finland heeft ongelooflijk veel te bieden het is het land van de duizenden meren.
Ook kan je daar in de winter aan crosscountry & alpine skiën doen.
Hoe ben jij op het idee gekomen om te gaan werken in Finland Kimberley?
Wel spijtig dat we hier op wereldwijzer geen Finland forum hebben,maar je kan altijd je berichtjes posten op het Europa Reiscafe
Wens je nog een prettige verblijf toe Kimberley !
met vriendelijke reisgroeten,
georgessiam.:dag:

Hoi hoi!
Ten eerste bedankt voor je berichtje.
Ik doe een dierenopleiding en dan is het mogelijk om 3 maanden in het buitenland ervaring op te doen op een bedrijf. Je kan dan natuurlijk een ‘normaal’ land kiezen, maar ik hou meer van iets apparts en iets wat je niet snel doet, dus na veel rond kijken kwam ik bij Finland, een super bedrijf met vriendelijke mensen die voor mensen sleetochten met huskys en rendieren organiseren, dit vond ik geweldig dus ben gaan mailen en ben aangenomen! Super spannend dus, denk zeker wel dat ik er veel bijzondere dingen ga mee maken. Ik wil ook graag naar Noorwegen afreizen als ik er dan toch in de buurt ben, want dat is een van mijn droomlanden want hier leven veel Orka’s en daar ben ik al helemaal verliefd op haha!

Ik ben erg benieuwd :slight_smile:

Klinkt super gaaf! heel veel succes, wordt een super ervaring voor je! ik ga volgend jaar 3 maanden naar azie! :smiley: mocht je me willen volgen dan moet je even op me site kijken www.glennmulder.nl

Haha dankje! Ah dat is ook super vet, geniet er maar van, je zal de ervaring nooit meer vergeten :)!

Komt zeker goed! drop wel een paar foto’s! en hoorde net op tv bij miljoenenjacht dat die husky’s tijdens het rennen pissen en dat de spetters door de wind in je gezicht komen xD dus denk daarom! haha

1 like

Nais ik zal t in de gaten houden! Hahaha mooi dit, zeer lekker om dat te weten… :smiley: ik zal dr een foto van maken en die plaatsen als et gebeurd haha

Hahahaha of blij met zo foto’s moet wezen denk ik niet :joy: haha! En leuk dat je volgt, inmiddels ook Facebook pagina aangemaakt ervoor!

Haha dat weet ik ook nog niet!

Via Wereldwijzer app

Redirecting... :smiley: Alstublieft!

Oeeeeh! Dankje :grin:

Via Wereldwijzer app

Alstublieft :joy: !

Ik ben nu met een website bezig waarvan ik de blog ga bijhouden gedurende de reis! Ik zal m erop zetten als ie klaar is :slight_smile:

Via Wereldwijzer app