Voorstellen!

Hallo allemaal,

Ik ben Nathalie, 31 jaar, ben inmiddels voor de 4e keer in Indonesië geweest en wil graag de volgende keer langer dan 3 weken om te kijken/proeven hoe het is om daar eventueel te gaan wonen. Ik hoop hier meer informatie en mensen te vinden die deze ervaring ook hebben.

Groeten Nathalie

Hoi Nathalie,welkom op wereldwijzer!
Heb je al het Indonesiëforum ontdekt hier op wereldwijzer?
Daar kan je je vragen posten alsook de ervaringen lezen van anderen mensen die dit prachtig land bezocht hebben in het verleden.
Mensen die naar Indonesie reizen bezoeken meestal steden als ambon,bali,bali-ubud, etc. Daarnaast zijn ook bekende natuurparken en andere toeristische plaatsen erg bekend in Indonesie.
Java heeft een paar bezienswaardigheden die je gewoon niet mag missen.
Op Java kun je veel verschillende historische bouwwerken vinden. De oudste bouwwerken dateren uit de tijd dat de heersers van het oude Java het hindoeisme of het boeddhisme aanhingen. De bekendste tempels zijn de Borobudur en het Prambanancomplex.
Succ6 nog met je reisplannen Nathalie!
groet,georgessiam.

Beste Georgessiam,

Ik ben inderdaad dit jaar voor het eerst op de Borobudur geweest, mocht helaas niets aanraken omdat ze aan het renoveren zijn! Jammer, maar reden genoeg om nog eens terug te gaan :smiley: Prambanancomplex nog niet gezien maar staat zeker op mijn lijstje!
Bedankt voor je reactie en wellicht spreken we elkaar nog eens!

Gr. Nathalie