Voorstellen

Hallo,

Mijn naam is Kees Heynis, 54 jaar oud. Ik woon in Hoofddorp en werk in Amsterdam. Mijn hobby’s fotografie, motor rijden, sporten en Reizen. Mijn favoriete land sinds 2006 is Rusland en mijn favoriete vervoermiddel de trein. Ik heb sinds 2008 Rusland diverse keren bezocht. Een aantal reizen de Trans Mongolie Express, 2x Trans Siberie Express (moskou-Vladivodstok) , de BAM lijn
bezoeken aan Kalinnigrad, Moskou (10-12x) Khabarovsk, Ulan Ude, Petersburg, Perm, Novisibirsk etc, etc. Ik probeer ook de taal machtig te worden al 3 jaar krijg ik les van een leraar uit Amsterdam. In 2009 heb ik een foto expositie gehouden in Dubna (Oblast Moskou) deze stond in het teken van de Trans Siberie Express. Rusland is een fantastische land ik heb ervaren je hebt het gevoel voor het land of je hebt het niet. Ik heb het dus wel. Ik hoop nog van dit land te moge genieten ondanks de vele vooroordelen van de mensen hier in Nederland. Verder ben ik bestuurslid van de stichting Ruslandopzijnbest, we organiseren op 26 mei 2013 een culturele markt in Best (NBR) in het kader de van de vriendschappelijke banden tussen Nederland en Rusland.

Hoi Kees,welkom op wereldwijzer!
Ik las dat je een Rusland fanaat bent,nou Rusland is wel een heel mooi land om op vakantie tegaan Kees.
Je ontdekt onvoorstelbaar veel prachtige historische gebouwen, kunstwerken en ontelbare cultuurverschijnselen.
In iedergeval als je met vragen zit of je weet een goede tip die je wilt delen met de mensen dan kan je die altijd plaatsen in het Ruslandforum hier op wereldwijzer!
Informatie, tips en vragen over reisfotografie. Ervaringen met fotocamera’s, tips voor het maken van de juiste shot en veel meer fotografie topics dat vind je in het reisfotografie forum .
Suc6 nog in al wat je nog gaat doen in de toekomst Kees!
groet,georgessiam.

Bedankt voor de tips.Ik hoop mensen enthousiast te maken voor dit prachtige land en aardige mensen.

Hallo treinjunk, welkom op WW :slight_smile:

dank je wel…

Hoi Kees,

Nog even een inhoudelijke reactie.
Ben jij ook wel eens op de motor naar Rusland geweest?

Ik was zelf in 2010 met eigen auto in St Petersburg en Moskou.
Mijn droom is om zelf eens een keer naar Vladivostok te rijden en dan ook nog even Japan of zuid-Korea aan te doen …

nee nog nooit met de motor, ik weet wel dat de autowegen in oost rusland erbarmelijk slecht zijn. De autowegen om en rond moskou en petersburg zijn goed te berijden. Met de motor in Moskou is het veiligst in de nachtelijke uren. Maar misschien moeten we een keer praten. Ik rijd zelf triumph tiger.