Privet (Hallo)

Mijn naam is Kees Heynis, 54 jaar oud en woon in Hoofddorp. Ik ben getrouwd met Anja en mijn 2 kinderen wonen in Haarlem en Amsterdam. Ik fotografeer sinds 2005, altijd met een Olympus de E 520 en E1. We reizen op het moment de halve wereld rond de bekende landen Amerika, Cuba, Vietnam&Cambodja in maart India en Nepal en als laatste land Rusland waar ik een enorme passie voor heb. In 2006 de Trans Mongolie Express, 2x de klassieke Trans Siberie Express ( Moskou-Vladivostok) in 2011 de BAM lijn. Een groot aantal steden bezocht waarvan Moskou als de favoriete stad. Ik spreek een klein beetje de taal (ik al 4 jaar bezig) en heb in 2009 in Dubna (Oblast Moskou) een foto expositie georganiseerd over de Trans Siberie Express. Ik ben trein, portret en (Russische)architectuur fotograaf.
Ik photoshop geen foto’s ik noem mezelf een rauwe fotograaf ( zo naturel mogelijk fotograferen)
In juni as bezoek ik Moskou voor een foto expositie ik organiseer en open op 3 juni.
De landen waar ik nog naar toe wil zijn Uzbekinstan en Amerika voor een motor tour door Colorado.

Privetik Kees!

Allereerst welkom op het forum.

Wat leuk dat je zo’n passie voor Rusland hebt. Op het Rusland Forum kun je meer over Rusland vinden.
Misschien kun je daar ook een eigen topic openen m.b.t. je foto’s en expositie? Het klinkt allemaal erg leuk in ieder geval.
Wat betreft de motor tour door Colorado, daarvoor kun je kijken op het Amerika Forum.

Succes en veel plezier hier op het forum.

Poka!

Spasibo…Ik zal zeker een kijkje nemen op het Rusland Forum

ik merk dat vele mensen op het forum of privé zaken aankaarten, met de Trans Mongolië Express reizen of Moskou en Petersburg bezoeken.