- Reizen, vakantie of emigratie?
Reizen
- Hoe heet je en waar woon je?
Kasper Broos, en ik kom uit Bussum
- Verliefd, verloofd, verloren?
- Welke landen heb je al bezocht?
VS, Canada, Kenia, Tanzania, en verder veel in West-Europa
- Welke landen staan bovenaan je lijstje om nog te bezoeken?
Vietnam, Colombia, Peru, Cuba en China( dit gaat deze zomer gebeuren)
- Naar welk land wil je nooit meer?
Ik ben nog geen land tegengekomen waar ik niet meer heen zou willen
- Wat is het leukste dat je in het buitenland hebt meegemaakt?
Met de gids en kok in Kenia en Tanzania heb ik destijds heel erg veel plezier gehad. Ik was destijds nog jong (12 jaar), maar ze wisten precies hoe ze mij moesten vermaken. Zo haalde we verschillende grapjes met elkaar uit, en zaten we altijd uren te kletsen
- Wat is het ergste dat je in het buitenland hebt meegemaakt?
Ik heb tot op heden nog niet echt nare ervaringen gehad.
- Mijn favoriete luchtvaartmaatschappij is…
KLM
- Mijn favoriete luchthaven is…
Schiphol
- Mijn favoriete land is…
Dit vind ik een moeilijke vraag om te beantwoorden. Tanzania is absoluut het bijzonderste land wat ik tot op heden heb bezocht. Van wat ik mij er nog van kan herinneren waren de mensen heel erg vriendelijk, en veel minder opdringerig dan in Kenia, en de natuur was daar ook prachtig.
- Mijn favoriete stad is…
Een stad kan ik het niet noemen, maar mijn favoriete dorpje is Cadaques in Spanje. Het ligt ongeveer 100km van barcelona, vlakbij de franse grens. Het is een van de weinige dorpjes aan de Costa Brava die nog niet compleet is over genomen door het massa tourisme
- Wat zijn je hobby’s?
reizen, voetbal en lekker eten zijn mijn voornaamste hobby’s
- Wat wil je verder nog kwijt?
Deze zomer (16 - 30 juli) ga ik naar china. We zijn van plan om een week in Beijing te verblijven, en een week in Shanghai. Mochten jullie nog absolute do’s en dont’s hebben, dan hoor ik deze natuurlijk graag!