Voorstellen

Hallo allemaal! Ik ben nieuw hier dus ik wil me graag even voorstellen. Ik ben Daphne Hendrikse en ik ben 14 jaar oud. Ookal ben ik nog jong ik ben al op veel plekken in de wereld geweest. Ik zal ze is even allemaal op een rijtje zetten: Tunesië, Turkije, Cyprus, Maleisië, VS(west-amerika en New York), Thailand, Mexico, Gambia, Canada, Cuba, Malta, Oostenrijk, Spanje en Ibiza. Reizen is echt mijn passie, later wil ik dan ook graag naar de VS emigreren dit is echt mijn lievelingsland. Ik ben benieuwd naar alle verhalen hier!

groetjes,

Daphne

Hoi Daphne,welkom op wereldwijzer!
Zo jong en al zoveel landen bezocht,wat ben jij een bezige bij Daphne!
In iedergeval kan je altijd je vragen posten in het Amerikaforum alsook de ervaringen lezen van anderen.
Nou las ook in je berichtje dat je Thailand al bezocht hebt in het verleden,wel eerlijk gezegd ik hou ook van dit land.he he he !
Wens je nog veel reisplezier toe voor de toekomst Daphne!
Om dit welkomsberichtje af te sluiten heb ik deze mooie foto speciaal voor jou gekozen.

http://www.designhotels.com/images/newyork12_1.jpg

Welkom Daphne. Altijd leuk, een volleerde reiziger (en dat op jouw leeftijd) als bezoeker van deze site! Veel plezier hier.

Welkom! Je hebt al veel meer van de wereld gezien dan ik, en ik ben bijna 30. Ik hoop je idd ook vaak te zien in ‘mijn’ forum: Het Amerika-forum.