Na lange tijd stel ik me hier dan even voor

Ik ben al een jaar of drie geregistreerd als gebruiker op dit forum maar heb nog maar amper gepost. Ik wil me dan ook nog wel even voorstellen :dag:

Daphne’s lijstje vond ik erg nuttig en heb ik dan ook een deel gekopieerd…

• Reizen, vakantie of emigratie? reizen maar ook werken en wie weet blijf ik ergens ooit eens hangen.
  • Hoe heet je en waar woon je? Mijn naam is Sander en ik woon in Oirschot, Noord-Brabant, Nederland.
  • Welke landen heb je al bezocht in Europa? Nederland, België, Frankrijk, Duitsland, Tsjechië, Italië, Hongarije, Portugal, Spanje, Zwitserland, Engeland, Ierland, Noord-Ierland, Schotland, Wales, Luxemburg, Monaco, Vaticaanstad, Oostenrijk, Albanië, Bulgarije, Denemarken, Zweden, Griekenland, Montenegro, Polen, Rusland, Turkije, Slowakije, Servië
    **- **Welke landen heb je al bezocht buiten Europa? Mongolië, Laos, China, Maleisië, Nieuw-Zeeland, Australië, Vietnam, Thailand, Cambodja
  • Welke landen staan bovenaan je lijstje om nog te bezoeken? **Indonesië, Vanuatu, Oekraïne, Moldavië, Papoea Nieu Guinea, Tonga, Nepal, Bhutan, IJsland, Suriname, Frans Guyana en nog vele andere landen (waaronde Afrikaanse). **
  • Naar welk land wil je nooit meer? **Geen idee, elk land heeft wel iets. **
  • Wat is het vreemdste souvenir dat je ooit hebt meegenomen? **Ik neem meestal niet veel mee en kan het me zo even niet bedenken. **
  • Wat is het leukste dat je in het buitenland hebt meegemaakt? **Vele dingen maar een uitnodiging om te komen eten en drinken samen met dorpshoofden van diverse stammen in Laos was toch wel erg leuk. **
  • Wat is het ergste dat je in het buitenland hebt meegemaakt? **Gelukkig heb ik persoonlijk weinig erge dingen meegemaakt. De armoede van sommige mensen zijn dingen die me wel raken. **
  • Mijn favoriete luchtvaartmaatschappij is…** Air Berlin**
  • Mijn favoriete luchthaven is…** Sam Neua (Laos), een klein gebouwtje wat dienst doet als luchthaven. Maar ook Eindhoven Airport is prima en Düsseldorf ook.**
  • Mijn favoriete land is… **Laos, geweldig fijn land met een prachtige natuur en veel vriendelijke mensen. **
  • Mijn favoriete stad is… Er zijn wat Vlaamse steden die ik erg mooi vindt (Leuven, Gent o.a.) en ook Zagreb vond ik aangenaam maar een echte favoriet heb ik niet.
  • Mijn favoriete reisorganisatie is… Hopelijk over niet al te lange tijd mijn eigen bureau: GoLaos.nl…
  • Wat zijn je hobby’s? **Voetbal kijken, internetten, wat drinken met vrienden, politiek actief zijn, stukjes schrijven af en toe, wat wandelen en natuurlijk reizen maar ook mijn website www.golaos.nl **- Wat wil je verder nog kwijt? Geniet van de reizen die je maakt en leef niet alleen voor jezelf maar ook voor anderen.

Hallo Sander, welkom op wereldwijzer!

Jij hebt ook al zoveel gezien van de wereld! Dan kun je vast anderen die vragen hebben op dit forum een handje helpen. Veel plezier met de reizen naar landen die je nog gaat bezoeken.

Groetjes, Leontien

Leontien: bedankt voor je berichtje! Altijd leuk :chin:

Ik ben inmiddels al een beetje actief op het Laos forum en zal op de rest ook eens rond gaan kijken.

:wereld: