Ik ben al een jaar of drie geregistreerd als gebruiker op dit forum maar heb nog maar amper gepost. Ik wil me dan ook nog wel even voorstellen :dag:
Daphne’s lijstje vond ik erg nuttig en heb ik dan ook een deel gekopieerd…
- Reizen, vakantie of emigratie? reizen maar ook werken en wie weet blijf ik ergens ooit eens hangen.
- Hoe heet je en waar woon je? Mijn naam is Sander en ik woon in Oirschot, Noord-Brabant, Nederland.
- Welke landen heb je al bezocht in Europa? Nederland, België, Frankrijk, Duitsland, Tsjechië, Italië, Hongarije, Portugal, Spanje, Zwitserland, Engeland, Ierland, Noord-Ierland, Schotland, Wales, Luxemburg, Monaco, Vaticaanstad, Oostenrijk, Albanië, Bulgarije, Denemarken, Zweden, Griekenland, Montenegro, Polen, Rusland, Turkije, Slowakije, Servië
**- **Welke landen heb je al bezocht buiten Europa? Mongolië, Laos, China, Maleisië, Nieuw-Zeeland, Australië, Vietnam, Thailand, Cambodja - Welke landen staan bovenaan je lijstje om nog te bezoeken? **Indonesië, Vanuatu, Oekraïne, Moldavië, Papoea Nieu Guinea, Tonga, Nepal, Bhutan, IJsland, Suriname, Frans Guyana en nog vele andere landen (waaronde Afrikaanse). **
- Naar welk land wil je nooit meer? **Geen idee, elk land heeft wel iets. **
- Wat is het vreemdste souvenir dat je ooit hebt meegenomen? **Ik neem meestal niet veel mee en kan het me zo even niet bedenken. **
- Wat is het leukste dat je in het buitenland hebt meegemaakt? **Vele dingen maar een uitnodiging om te komen eten en drinken samen met dorpshoofden van diverse stammen in Laos was toch wel erg leuk. **
- Wat is het ergste dat je in het buitenland hebt meegemaakt? **Gelukkig heb ik persoonlijk weinig erge dingen meegemaakt. De armoede van sommige mensen zijn dingen die me wel raken. **
- Mijn favoriete luchtvaartmaatschappij is…** Air Berlin**
- Mijn favoriete luchthaven is…** Sam Neua (Laos), een klein gebouwtje wat dienst doet als luchthaven. Maar ook Eindhoven Airport is prima en Düsseldorf ook.**
- Mijn favoriete land is… **Laos, geweldig fijn land met een prachtige natuur en veel vriendelijke mensen. **
- Mijn favoriete stad is… Er zijn wat Vlaamse steden die ik erg mooi vindt (Leuven, Gent o.a.) en ook Zagreb vond ik aangenaam maar een echte favoriet heb ik niet.
- Mijn favoriete reisorganisatie is… Hopelijk over niet al te lange tijd mijn eigen bureau: GoLaos.nl…
- Wat zijn je hobby’s? **Voetbal kijken, internetten, wat drinken met vrienden, politiek actief zijn, stukjes schrijven af en toe, wat wandelen en natuurlijk reizen maar ook mijn website www.golaos.nl **- Wat wil je verder nog kwijt? Geniet van de reizen die je maakt en leef niet alleen voor jezelf maar ook voor anderen.