Voorstellen

Hallo,

mijn naam is Hans en ben getrouwd met Astrid. Na mijn reis naar Australie in 2003 had ik de smaak van het backpacken te pakken. Aangezien ik niet met mijn vrouw was geweest moest ik haar wel overtuigen. Het jaar erna zijn we met onze 2 kinderen (14 en 17) 4 weken naar Thailand geweest. Een geweldig land en een ervaring rijker.
Het jaar erna naar Maleisie, daarna Vietnam, Loas, Cambodja, Indonesie, Ecuador, Marokko.
Kortom, we zijn verslaafd geraakt aan reizen.
Dit jaar zitten we aan Argentinie te denken. 4 weken backpacken in juli/augustus.
Wie heeft er aanraders?

Hans

Hoi Hans,
Welkom op wereldwijzer,
Nou moet je 100% gelijk geven dat Thailand een geweldig land is als vakantiebestemming.
Nu ik las in je berichtje dat je dit jaar op reis gaat naar Argentinie met de kinderen,wel hier op wereldwijzer hebben we ook een Argentinieforum waar je eventueel je vragen kunt posten zie link: hier aanklikken
Wel Hans,Argentinie heeft veel te bieden aan de toeristen.
Zo heb je de Iguaçu-watervallen gelegen op het drielandenpunt met Brazilie en Paraguay. Ook vind je in Argentinië schitterende natuurgebieden vol azuurblauwe meren. En vergeet ook Patagonië niet.,Patagonië loopt tussen Buenos Aires en Tierra del Fuego, een nationaal park. Je vindt hier prachtige planten, dieren en berglandschappen.
Suc6 nog met je reis naar Argentinie,Hans.
Zoals gewoonlijk sluit ik mijn welkomsberichtje af met een leuke foto(Iguaçu-watervallen)

http://0.tqn.com/d/gosouthamerica/1/0/j/J/11153722argentinefalls.jpg