Mijn naam is Gert en ik kom uit Drijber en ben 22 jaar oud. Ik houd ervan om zelf mijn reizen te plannen en niet teveel te organiseren. We zijn met een Fiat Ducato en tent in 4 verschillende zomers half Europa al doorgereisd. Het enige wat wij hier tot nu toe voor geplant hebben is de veerboot naar Noorwegen. Ik wil graag een keer weer wat anders en wat verder weg. Dit jaar gaat dat waarschijnlijk gebeuren, we zijn van plan om met een groepje van 3 naar Namibie te gaan(hiervoor zal ik een bericht plaatsen onder het Namibie topic).
Hoi Gert,
Welkom op wereldwijzer,
Nou ik las dat dit jaar Namibie op je programma staat.
Ga je ook de Fish River Canyon in het verre zuiden bezoeken? Swakopmund is een gezellige kustplaats en de hoofdstad Windhoek is een aardige stad om even te acclimatiseren voor u aan uw reis begint. In het noorden woont de halfnomadische Himbastam met een karakteristiek uiterlijk en bijzondere levensstijl.
Indien je eventueel met vragen zit over dit prachtig land,dan kan je altijd een berichtje plaatsen in het Namibieforum
Suc6 nog met je voorbereidingen en laat ons nadien iets weten hoe je reis is bevallen.
groet,georgessiam. Om je al wat in de vakantiesfeer te brengen een prachtige foto van Nambie!