Ik ben Barbara Hoegen Dijkhof, 17 jaar. Ik ben heel erg geintresseerd in de russische taal, maar ook in het land.
Het begon met het luisteren van oekrainse liedjes op Youtube, mijn interesse is zich gaan vergroten. Door de liedjes ben ik uiteindelijk mezelf
Russisch gaan leren. Het lijkt me super leuk om Rusland en Oerkaïne te bezoeken, een heel andere cultuur, iets anders dan het westen. Mijn voornemens voor
de komende 5 jaar zijn om allebei de landen een keer te hebben bezocht.
Leuk hoor ! ben je er overigens al eens geweest, of zou dat je eerste bezoek worden ? Ik ben zelf een maal in Kiev geweest. Het is inderdaad een beleving voor mensen die Oost Europa nog niet zo goed kennen. Succes hier op t forum met te vinden wat je zoekt !
Nee ik ben er nog nooit geweest, het is echt een droom. Kiev moet ik sowieso bezoeken! Het lijkt me echt totaal anders dan hier. Daar ben ik ook naar opzoek. Dankjewel!
Hoi Barbara,welkom op wereldwijzer!
Nou Oekraïne is een charmant en betoverend land. De grote verscheidenheid in het landschap, de variaties in de architectuur, de gastvrijheid van haar bevolking, zullen u aangenaam verrassen. In elke stad vind je historische gebouwen, musea, mozaïeken, ook het platteland heeft charmante hoekjes. De diversiteit aan architectuur is een directe verwijzing naar de talrijke vreemde invloeden in de loop van de geschiedenis.
Indien je nog vragen hebt over Oekraïne dan kan je die altijd stellen in het Oekraineforum hier op wereldwijzer!
Succ6 nog met je toekomstplannen Barbara !
groet,georgessiam.