Hallo allemaal,
Ik ben Marco, eigenaar van fietsreisorganisatie Global Cyclist. Mijn leven is een droom en die wil ik graag met zoveel mogelijk mensen delen. Ook mijn gezin betrek ik hierin en dat komt o.a. tot uiting in de aanbod van gezin fietsreizen.
Door mijn werk heb ik veel ervaring opgedaan met reizen, al was ik al voor de oprichting van mijn fietsreisorganisatie een echte globetrotter. Die ervaring deel ik graag met jullie.
Ook door de continue contacten met lokale agenten, ben ik op de hoogte van nieuwtjes over diverse landen en gebieden.
Ik zal belangeloos mijn informatie delen en wellicht ook af en toe wat tips, info of reacties willen hebben van reizigers, die net ergens geweest zijn.
Mijn kennis is uiteraard redelijk gespitst op fietsreizen, al weet ik uiteraard ook het een en ander over reistips met trein/bus of vliegtuig.
De landen, waar ik (januari 2013) veel info over heb (op basis van eigen (reis)ervaring) zijn:
Cambodja, Costa Rica, Cuba, IJsland, India (Noord, Oost en Goa), Indonesië (Bali, Java, Sulawesi, Sumatra), Italië, Kroatië, Marokko, Nepal, Nieuw Zeeland, Spanje, Thailand, Zuid-Afrika.
Indien je een vraag hebt, mag je die altijd stellen.