Hallo ik ben Joanne, en gek op reizen.
Wij hebben al aardig wat achter de rug . Veel gekampeerd binnen Europa, zowel in het zuiden als het oosten.
Waar ik Kroatië erg mooi vond, maar ook Noorwegen en Fins Lapland in de sneeuw. Daadwerkelijk prachtig.
Maar de laatste jaren gaan we verder weg. Veel al zijn we actievelingen die de landen rondreizen, rondlopen of fietsen. Van backpackbestemming op het goedkoopst tot aan een organiseerde reis waar zo goed als alles gewoon is geregeld. Wel gaat onze voorkeur er naar uit om met 2 te reizen en niet in een groep. Een stukje vrijheid vinden we zeker prettig.
Gambia, Egypte, Jordanië, Kenia, Tanzania, Zanzibar, Aruba, madagascar, Indonesië:Bali en Flores, costa Rica en Peru staan nu op ons lijstje.
Costa Rica hebben we gedaan op de fiets, super gave ervaring, totaal bijna 1000 km.
We hopen deze zomer weer ergens te gaan fietsen. Mogelijk wordt dit sri Lanka, maar ben ook nog zoekende naar andere mogelijkheden.
Dus als mensen hele toffe ervaringen hebben en gave tips, dan hoor ik ze graag. Zeker omdat fietsvakanties plannen best wel veel werk is. En een toffe route toch wel lastig is, hoor ik graag ervaringen van anderen.
Groetjes