Even voorstellen !

Mijn naam is Rosita en net zoals iedereen op dit reisforum hoi ik ook van reizen.
De laatste tijd helaas niet zoveel kunnen reizen, maar zodra ik de kans krijg dan geniet ik er ook maximaal van en veel zoveel mogelijk zien en leren van desbetreffende plaats (liefst tussen ‘locals’).
Waar ik al ben geweest? Vakanties/city trips: USA (Californië), Zuid-Amerika (Peru), Spanje, Italië, Frankrijk, Portugal, Griekenland, Groot Brittannië, Ierland, Duitsland.
Maar er zijn nog vele plaatsen/landen die op mijn “bucket list” staan, dus nog lang niet klaar met reizen!
Ik hoop via de reisforum leuke en handige reistips en/of reisgenootjes te vinden.

Karibu Kenya! (Welkom in Kenia!)
Een heerlijk land om te genieten van natuur, strand, zon en vooral ook een prachtige samenleving! Het land ligt misschien niet zo voor de hand na de afgelopen jaren, maar is zeker weer op de terugweg naar een mooi en veilig vakantieland! Neem gerust contact op met vragen of voor hulp voor het plannen van je reis naar en evt door Kenia! Ik woon hier al meer dan 3 jaar, midden tussen de locals, als een local en het bevalt me uitstekend!
Groetjes uit warm en zonnig Kenia!

Www.marriettevandervelde.waarbenjij.nu

1 like

Hoi Rosita,welkom op wereldwijzer!
Heb je ondertussen al het Reisgenoten Forum ontdekt hier op wereldwijzer?
Daar kan je berichtjes posten als je op zoek bent naar een reisgenoot.
Plaats in je oproepje een beschrijving van waar je naar toe wilt, welke periode, waar je reispartner aan moet voldoen en vooral wie je zelf bent.
Succ6 met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst,Rosita!
groet,georgessiam.

1 like

Hoi Georgessiam, bedankt voor je bericht en advies! Ja ik heb ondertussen ook een oproep geplaats op reisforum. Hopelijk vind ik zo een paar leuke reisgenootjes. Gr. Rosita

Hallo Marriette, bedankt voor je bericht. Kenia staar ook op mijn bucket list. :slight_smile: Als ik op korte termijn iets ga plannen daar naartoe dan ga ik je zeker om advies vragen! Gr. Rosita