Fietsvakantie

Hey!

Ik ben een 23-jarige studente Tweedekansonderwijs uit België. Vorig jaar ben ik met de fiets naar Santiago de Compostela geweest. Dat was me zo goed meegevallen, dat ik dit jaar opnieuw wil gaan, maar dan met een andere bestemming. Is er iemand die me wil vergezellen?

Ik sta ook open om reiservaringen uit te wisselen, om zo nieuwe ideeën op te doen.

Groetjes,
Joke

ik las je advertentie en ik heb al een tijd in gedachten dat ik deze zomer ook met de fiets op vakantie wil. Nu is het zo dat vrienden van me of liever een strandvakantie houden of met hun vriendin op vakantie gaan. En aangezien ik dit niet zo zie zitten heb ik besloten een leuke reisgenoot te zoeken.
Dus hopelijk kun je me wat meer vertellen over de plannen die je hebt en of je misschien al wel een reisgenoot hebt gevonden (dat kan natuurlijk ook).
Mijn naam is in ieder geval Olaf en ik woon in Deventer. Ik geef les op een school voor voortgezet speciaal onderwijs in de buurt van Arnhem. Dit is allemaal niet echt relevant, denk ik, maar mocht je meer willen weten laat het dan gerust weten. Mijn adres is: epakta@hotmail.com
Hopelijk hoor ik snel iets van je!

Groetjes, Olaf

Hoi !

Ook ik wil weer een fietsavontuur aangaan. Ik zit zwaar te denken aan Ierland. Keep it simpel, met een tentje, een biertje en genieten van natuur en uitzichten.
Ik zou graag begin juni willen vertrekken (ter compensatie van het zwoegwerk voor m’n scriptie die ik dan inlever). Een weekje ofzo, even helemaal iets anders.
Zin?

groet
Karin (kaatje_p@yahoo.com)
(26jr, Utrecht)

als dr nog plannen zijn hier…

mdekelschot_molenaar@hotmail.com

Greetz,
Mike ( Utrecht, 24jr. )