voorstel rondje van mij

Hai beste mede reizigers,

Graag wil me even voorstellen (wat een verrassing)!
Ik ben Anne en woon in Zwolle al weer ruim 2 jaar op mezelf, van de ene kant van Nederland naar de andere kant was moeilijk, maar zeker de moeite waard!

( zoals je wel merkt ben ik geen kei in spellen, merk je dit nog niet? gewoon verder lezen! )

Nu ben ik zo ver gekomen dat ik alleen " lekker geen mensen waar je rekening mee hoeft te houden’’ op reis wil gaan.>>>

Hebben mensen handige tip’s? Want ik wil heel de wereld wel zien, maar moet ergens beginnen! Bestaat er niet iets van een ’ beginners land’? wat makkelijk doorgaan baar is in alle opzichten? Want met mijn nederlands en redelijke engels kom ik niet echt op de nominatie van ultieme wereld reiziger zeg maar.

Verder ben ik niet zo heel erg spannend eigenlijk, ik werk als alround medewerker in een bruin cafe in hartje zwolle, sins een paar maanden heb ik hier een vast contract. verder heb ik Noes ‘de poes’ nog, een stel leuke vriendinnen, een knipperlicht relatie en familie die me door dik een dun steunt.

Tja als je nu denkt: goed voor elkaar, heb je wel een beetje gelijk. Altijd hard voor gewerkt en nu tijd om dromen werkelijkheid te maken!

Tip’s of weetje’s? let me know!

Hoi Anne,
Welkom op wereldwijzer,
Nou als je nog geen ervaring hebt met lange reizen,dan zou ik zeggen begin eerst een korte reis door Europa,vb:Frankrijk of Italie.
Als je het reizen een beetje onder de knoet hebt,dan kan je eens proberen om het wat verder te zoeken vb: Dominicaanse of waarom niet eens de oosterse sferen is gaan opsnuiven in vb:Thailand?
Het is maar 10uurtjes verwijderd van Schiphol,Thailand is een echt goedkoop land om op reis tegaan,(logement,openbaar vervoer,lekker eten+je hebt al tickets voor 492euro met Air Berlin)
Maar dit is nog toekomst muziek,zou zeggen even de boel verkennen in Europa,en stapje voor stapje je horizon verbreeden.
Veel suc6 nog hier op wereldwijzer,moest je eventueel met vragen zitten Anne dan kan je die stellen in de verschillende landenfora’s hier op wwz.
Misschien eens beginnen met een strandvakantie in Nice?

http://www.charmelogies.com/afbeeldingen/nice1.jpg

groetjes:georgessiam.

1 like

Hey Anne wat leuk,een mede stadsgenoot.Welkom hier.
Je zult hier genoeg ideen opdoen op dit forum.In ieder geval veel plezier hier.