Hai beste mede reizigers,
Graag wil me even voorstellen (wat een verrassing)!
Ik ben Anne en woon in Zwolle al weer ruim 2 jaar op mezelf, van de ene kant van Nederland naar de andere kant was moeilijk, maar zeker de moeite waard!
( zoals je wel merkt ben ik geen kei in spellen, merk je dit nog niet? gewoon verder lezen! )
Nu ben ik zo ver gekomen dat ik alleen " lekker geen mensen waar je rekening mee hoeft te houden’’ op reis wil gaan.>>>
Hebben mensen handige tip’s? Want ik wil heel de wereld wel zien, maar moet ergens beginnen! Bestaat er niet iets van een ’ beginners land’? wat makkelijk doorgaan baar is in alle opzichten? Want met mijn nederlands en redelijke engels kom ik niet echt op de nominatie van ultieme wereld reiziger zeg maar.
Verder ben ik niet zo heel erg spannend eigenlijk, ik werk als alround medewerker in een bruin cafe in hartje zwolle, sins een paar maanden heb ik hier een vast contract. verder heb ik Noes ‘de poes’ nog, een stel leuke vriendinnen, een knipperlicht relatie en familie die me door dik een dun steunt.
Tja als je nu denkt: goed voor elkaar, heb je wel een beetje gelijk. Altijd hard voor gewerkt en nu tijd om dromen werkelijkheid te maken!
Tip’s of weetje’s? let me know!