Na de eerste sneeuwcams heb ik het virus weer helemaal te pakken. Omdat ik niet zo geduldig ben heb ik het plan om in december een weekendje richting de sneeuw te gaan. Concreet zag ik een aanbieding richting Val Thorens voor +/- 250 euro, dit is incl.bus, 3d skipas, accomodatie en halfpension. Hoor graag of er meer mensen enthousiast zijn.
hey,
Waar heb je dat gezien? Voor dat geld? Mijn vriendinnen en ik zoeken nog een leuke,betaalbare(voor studenten) skië-vakantie!
Groetjes Alexandra
Hallo Alexandra,
Zag de reis bij sunweb.
Groet, David
Dit is wel maar voor 3 dagen hé.
Indien de uiterste vertrekdatum 9 december is dan kun je nog voor 300 euri of minder ergens voor 9 dagen zitten. Ga je na 9 december zit je al snel aan de 600 euri of meer. Vooral rond de feestdagen.
Maar je kunt in februari met 4 personen al voor 299 in Les Deux Alpes 8 dagen doorbrengen hoor als je goed zoekt.
Ik vind € 195 voor 3 dagen snowboarden inclusief reis/appartement en skipas wel meevallen. Tuurlijk zijn er goedkopere alternatieven maar heb niet altijd de mogelijkheid om te gaan.
Ik lees dat je graag met een kleine groep op wintersport wil tijdens kerst en/of Oud & Nieuw. Ik heb toevalligerwijs een optie op een leuke studio genomen in Val Thorens voor de gehele kerstvakantie, maar al mijn vrienden zijn afgehaakt vanwege geldgebrek of tijdgebrek.
Ik ben zelf een lekker fanatieke skier (10+ ervaring) en houd ervan om mooie tochten te maken door het gebied. Val Thorens is het hoogste skidorp in Europa en heeft tevens het grootste skigebied ter wereld, sneeuwzeker is het dus sowieso en je kunt er prachtige tochten maken vanwege de grootte.
Lijkt het je wat? Ik hoop zelf 14 dagen te gaan, maar je kunt natuurlijk ook ervoor kiezen om slechts 7 dagen te gaan. Het app kost 1100 euro voor 2 weken dus dat valt allemaal wel mee.
Als je interesse hebt stuur me dan even een mailtje, mijn optie verloopt deze week dus ik kan er niet te lang mee wachten. De prijs per week, uitgaande 2 personen zou op 275 euro uitkomen. Inclusief skipas kom je dan uit op een bedrag van slechts 500 euro voor een week lang skien in Val Thorens!!
Ik hoop iets van je te horen!
Groet!
Joost
j.vanpeer@hotmail.com
0621227662