Weekend Val Thorens 7 - 10 april

Wie heeft er zin om mee te gaan naar Val Thorens. Vertrek 7 april, 8,9 en 10 april boarden of skiën en 10 april in de avond terug.

Kosten zijn afhankelijk van aantal deelnemers tussen de 160 en 200 euro. Alleen kosten van eten en drinken komen er nog bij. Skipas, accomodatie en bus zitten in de prijs.

Résidence Les Temples du Soleil ligt aan de piste dus ideaal.

Zelf heb ik ervaring met skiën en laatste jaren op snowboard. Ben een jongen van 32 uit Drenthe.

Ik ben al een tijdje op zoek naar een mogelijkheid om een aantal dagen te gaan skien met een aantal mensen.Maar dat wil nog niet lukken.Ik zou liever eerder gaan maar begin april moet nog zeker kunnen in Val Thorens.Kun je iets meer vertellen over vervoer,verblijf etc. ik ben skier 50+.Mvg.Jan.

Krijg net in de gaten dat we 8 april een weekend Brugge hebben geboekt.Mocht de datum veranderen hou ik me aanbevolen.Mvg.Jan.

Misschien is dat wel wat voor mij. Heb je al gegadigden? Ben vrouw, 38jr, gemiddeld skiër en woon in Amsterdam.

Nog niets definitief, maar wel zelf veel zin.

Hi, wil wel graag naar Val Tho maar dat weekend komt niet zo goed uit. Denk er wel aan om naar dutch week te gaan http://www.snowtime.nl/dutch_snowtime_week.htm?gclid=CKXr863736cCFUOHDgodRH10Rw

Dutch week is inderdaad ook leuk. Hoorde alleen dat de andere gebieden om Val Thorens heen eerder sluiten en dat je hierdoor dus nog alleen het gebied van Val Thorens over hebt. Ga je iets eerder dan kun je gebruik maken van het gehele gebied.

Inmiddels is het zeker dat ik 30 april voor een week naar VT ga. Temples du soleil. Wil je nog mee?